چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی ؛بانوان کارا‌ته‌کا گام‌های نخست را محکم برداشتند/ دوستی و علیپور فینالیست شدند

چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی ؛بانوان کارا‌ته‌کا گام‌های نخست را محکم برداشتند/ دوستی و علیپور فینالیست شدند
در نخستین روز از مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی نسرین دوستی و علیپور به فینال مسابقات راه پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی از باکو، چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در حالیپیگیری می‌شود که در رقابت‌های کاراته در بخش بانوان، رزیتا علیپور نماینده وزنه 61 - کیلوگرم تیم ملی بانوان در نخستین مبارزه به مصاف نماینده پاکستان رفت و با نتیجه 6 بر صفر حریف خود را شکست داد.

در ادامه این مسابقات، نسرین دوستی نماینده وزن 50 - کیلوگرم، در اولین گام به مصاف نماینده مالزی رفت و در هانتی با نتیجه 4 بر یک بر حریف خود غلبه کرد و به دور بعدی راه یافت. وی در دومین دیدار نماینده نیز اندونزی را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.نسرین دوستی در نیمه نهایی با شکست نماینده آذربایجان با نتیجه یک بر صفر به فینال این رقابت‌ها راه یافت.

طراوت خاکسار دیگر نماینده کشورمان در وزن 55- کیلوگرم، موفق شد با نتیجه یک بر صفر نماینده ازبکستانی را شکست داد. وی در دومین دیدار به مصاف نماینده مالزی رفت و با نتیجه یک بر صفر دومین حریف خود را شکست داد. طراوت خاکسار نیز در نیمه نهایی نماینده مصر را پس از تساوی صفر بر صفر در وقت قانونی مبارزه در هانته 5 بر صفر مغلوب شد.

در وزن 61- کیلوگرم، رزیتا علیپور در دومین مبارزه به مصاف نماینده اندونزی رفت و با نتیجه 8 بر صفر این حریف را شکست داد. علیپور با این پیروزی به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد.رزیتا علیپور در دیدار نیمه‌نهایی به مصاف نماینده ترکیه رفت و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید و به فینال این رقابت‌ها راه یافت. علیپور در فینال باید به مصاف برنده دیدار ازبکستان و آذربایجان برود.

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۲:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.