چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛عطایی: شاگردانم تجربه عربستان را خنثی کردند

چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛عطایی: شاگردانم تجربه عربستان را خنثی کردند
تیم ملی والیبال جوانان ایران در اولین دیدار خود در چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی، عربستان را با نتیه 3- صفر(25-18، 25- 23، 25- 18) شکست داد.

به گزارش خبرنگاران اعزامی به این رقابتها؛ بهروز عطایی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در این بازی گفت:همان طور که از قبل گفته بودم، بازی سختی مقابل عربستان داشتیم. احمد بازیکن شماره 3، بازیکن کلیدی تیم ملی عربستان و همدوره ترکاشوند و محمودی بود. او در قهرمانی باشگاه های آسیا موفق به دریافت کاپ بهترین بازیکن شده بود. ضمن این که پاسور تیم ملی عربستان، همدوره امیر حسینی بود.

او با تاکید بر این که در این بازی نگران مباحث فنی نبودیم گفت:عربستان تیم باتجربه ای بود. به همین خاطر بیشتر نگران بودیم در اولین بازی خود در بازی های کشورهای اسلامی، تحت تاثیر فشار مسابقات قرار بگیریم. اما بازیکنانم با عملکرد فنی خوب، تجربه عربستان را خنثی کردند.

سرمربی تیم ملی جوانان که به دلیل حضور جواد کریمی و اسماعیل مسافر در رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا، این دو بازیکن را در اردوهای تدارکاتی در اختیار نداشت، درخصوص به بازی گرفتن کریمی در رقابت مقابل عربستان گفت: ترجیح دادم به اسماعیل مسافر به خاطر خستگی ناشی از حضور در بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا، در بازی مقابل عربستان استراحت دهم. می خواستم جواد هم استراحت کند اما علی رغم میل باطنی ام نیاز دیدم جواد مقابل عربستان بازی کند. چون همانطور که گفتم عربستان تیم باتجربه ای بود.

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۵:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.