روز نخست پیکارهای بین المللی ازبکستان؛ 4نماینده ایران روی تاتامی می روند

روز نخست پیکارهای بین المللی ازبکستان؛ 4نماینده ایران روی تاتامی می روند
در نخستین روز پیکارهای بین المللی چیرچیک ازبکستان 4جوان جودوکار کشورمان روی تاتامی می روند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، پیکارهای بین المللی جودو جوانان ازبکستان در شرایطی از امروز پنجشنبه 21 ادیبهشت ماه با حضور 312 جودوکار از 10 کشور در شهر چیرچیک آغاز می شود که در روز نخست این پیکارها 4نماینده کشورمان روی تاتامی می روند.
بر اساس این گزارش در وزن منهای 55 کیلوگرم و در حضور 13جودوکار، سهیل جمال آبادی در جدول (بی) این وزن در مبارزه نخست به مصاف حریفی از تاجیکستان می رود، وی در صورت پیروزی در این رقابت برای راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی با برنده مبارزه ازبکستان و قزاقستان پیکار خواهد کرد.
در جدول 16نفره وزن منهای 60کیلوگرم ابوالفضل محمودی در جدول (بی) ابتدا برابر نماینده کشور میزبان قرار میگیرد، محمودی برای راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی در صورت پیروزی در این دیدار به مصاف برنده ازبکستان و قزاقستان می رود.
در وزن منهای 66 کیلوگرم در شرایطی 19 جودوکار با هم به رقابت می پردازند که جعفر فیروز آبادی پس از استراحت در دور نخست به مصاف نماینده کشور میزبان می رود، نماینده کشورمان برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی با برنده مبارزات جودوکاران قزاقستان، تاجیکستان و یا ازبکستان مصاف خواهد کرد.
 رضا پارساپور در جدول 19نفره وزن منهای 73 کیلوگرم در دور نخست استراحت دارد و سپس به مصاف برنده مبارزه ازبکستان و قزاقستان می رود، برنده مبارزه تاجیکستان و کشور میزبان حریف پارساپور برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی خواهد بود.
گفتنی است این رقابتها فردا با انجام مبارزات 4وزن باقی مانده در بخش مردان به پایان می رسد.  

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۵:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.