چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی؛ نشست فنی مسابقات والیبال برگزار شد

چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی؛ نشست فنی مسابقات والیبال برگزار شد
جلسه فنی (تکنیکال میتینگ) مسابقات والیبال بازی های همبستگی کشورهای اسلامی شامگاه چهارشنبه به ریاست سعید درخشنده و با حضور تمامی تیم های شرکت کننده در مسابقات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی از روز پنج شنبه 21 اردیبهشت ماه آغاز می شود.
نشست فنی این رقابت ها امشب در باکو برگزار شد و در بین 10 تیم شرکت کننده در رقابت های گروه مردان والیبال بازی های کشورهای اسلامی، تنها تیم ملی مردان فلسطین در جلسه غیبت داشت. ضمن این که مربیان تیم ملی آذربایجان هم به دلیل برگزاری جلسه تمرینی در آن شرکت نداشتند.
در این جلسه امیدوار حاتمی از ایران، صالح از بحرین و یک عضو از کشور لبنان به عنوان نمایندگان داوران به تشریح قوانین و مقررات مسابقات پرداختند.
پس از آن شرکت کنندگان اقدام به معرفی تیم های ملی خود کردند. سپس مشکلات احتمالی مورد بررسی قرار گرفت. سعید درخشنده، نبود لیدر در تیم ها و مسائل مربوط به ترانسفر را مورد نقد قرار داد و ابراز امیدواری کرد کمیته برگزاری رقابت ها این مشکلات را برطرف کند.
رئیس کل مسابقات همچنین تاکید کرد به دلیل نحوه قرعه کشی مسابقات و انجام شدن مرحله بلیت فروشی، به هیچ عنوان امکان تغییر ساعت بازی ها وجود نخواهد داشت. لازم به ذکر است بهروز جعفری و ملیحه نوری دو داور ایرانی حاضر در چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی هستند. همچنین داورانی از آذربایجان، ترکیه و مراکش در جلسه حضور داشتند.
تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی خود در چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی، ساعت 12 و 30 دقیقه روز 22 اردیبهشت به مصاف عربستان می رود و شاگردان بهروز عطایی با پیراهن سرمه ای رنگ مقابل عربستانی بازی خواهند کرد.

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۰۶:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.