چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛تکواندوکاران تیم‌ملی شنبه عازم باکو می‌شوند

چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛تکواندوکاران تیم‌ملی شنبه عازم باکو می‌شوند
اعضای تیم‌ملی تکواندو در دو گروه مردان و زنان برای حضور در چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، بامداد شنبه (23 اردیبشهت‌ماه) عازم "باکو" آذربایجان می‌‌شوند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، مبارزات تکواندوکاران در چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از روز سه شنبه (26 اردیبشهت‌ماه) به مدت سه روز در سالن ورزشی "باکو" آذربایجان برگزار خواهد شد که تیم‌ملی کشورمان در دو گروه مردان و زنان ساعت 02:35 بامداد روز شنبه (23 اردیبهشت‌ماه) راهی "باکو" می‌شوند.
ترکیب تیم‌ملی زنان کشورمان را فاطمه مداحی در وزن 46- کیلوگرم، سودابه پورصادقی در وزن 49- کیلوگرم، ناهید کیانی در وزن 53- کیلوگرم، طیبه پارسا در وزن 57- کیلوگرم، حنانه همتی در وزن 62- کیلوگرم، پریسا جوادی در وزن 67- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در وزن 73- کیلوگرم و اکرم خدابنده در وزن 73+ کیلوگرم تشکیل می‌دهند.
همچنین تیم‌ملی مردان با ترکیب مهدی اسحاقی در وزن 54- کیلوگرم، صادق دهقانی در وزن 58- کیلوگرم، مهدی یوسفی در وزن 63- کیلوگرم، سیدحسین احسانی در وزن 68- کیلوگرم، سیداحمد خسروفر در وزن 74- کیلوگرم، علیرضا درویش‌پور در وزن 80- کیلوگرم، احمد محمدی در وزن 87- کیلوگرم و حسین قربان‌زاده در وزن 87+ کیلوگرم در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند.
گفتنی است، هدایت تیم گروه مردان برعهده «فریبرز عسکری» به عنوان سرمربی، «علی محمد بسحاق» و «مهدی احمدی» به عنوان مربی می‌باشد و تیم‌ملی تکواندو زنان نیز با سرمربیگری «مهرو کمرانی» و مربیگری «فاطمه صفرپور» در این رقابت‌ها به مصاف حریفانشان می‌روند.


۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۵:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.