دیدار رییس کمیته بین المللی پارالمپیک با رییس کمیته ملی المپیک؛هاشمی:امیدوارم همچون گذشته IPC توجه ویژه ای به ورزش معلولین ایران داشته باشد/کریون: از حساسیتهای شما در اهدا کرسی های پارالمپیک به ایران واقفم

دیدار رییس کمیته بین المللی پارالمپیک با رییس کمیته ملی المپیک؛هاشمی:امیدوارم همچون گذشته IPC توجه ویژه ای به ورزش معلولین ایران داشته باشد/کریون: از حساسیتهای شما در اهدا کرسی های پارالمپیک به ایران
عصر امروز سرفیلیپ کریون رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک IPCبه همراه محمود خسروی وفا رئیس کمیته پارالمپیک با کیومرث هاشمی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ابتدای این دیدار هاشمی ضمن خیر مقدم به رییس کمیته بین المللی پارالمپیک ابراز داشت:جامعه ورزش جانبازان و معلولین ایران بخوبی شما را می شناسند و به لطف خدمات و تلاشهایی که برای رشد و توسعه ورزش معلولان در جهان و حمایتهایی که از ایران داشته اید قدر شناس شما هستند و از رییس کمیته پارالمپیک کشورمان که شرایط سفر جنابعالی به تهران را فراهم کردند تشکر می کنم.
وی ادامه داد:همان پایگاهی که شما در ورزش معلولین جهان دارید همان پایگاه را آقای خسروی وفا در ورزش معلولین کشور ایران دارند ومطلعیم که ارتباط دوستانه خوبی بین شما و رییس کمیته پارالمپیک کشورمان برقرار است.
هاشمی خاطر نشان کرد:یکی از ویژگیهای خوبی که کمیته بین المللی پارالمپیک در بازیهای  ریو 2016 داشت برخورد قاطع و بدون اغماض با پدیده سیستماتیک دوپینگ بود که مورد توجه و احترام جهانیان قرار گرفت و ما هم در کشورمان  تلاشهای بسیار خوبی در این زمینه داشته ایم.
رییس کمیته ملی المپیک کشورمان در خاتمه خاطر نشان کرد: در این چند ساله کرسی های خوبی در عرصه ورزش معلولین در اختیار ایران قرار گرفت ولی انتظار داریم با توجه به اقدامات خوبی که در ورزش معلولین انجام شده و جهت بهره مندی از ظرفیتهای بیشتر آن،در بخشهای انتصابی مربوط به اختیارات خود توجه ویژه ای به نمایندگان ایران داشته باشید.
سپس  رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک ضمن قدردانی از صحبت های دلگرم کننده هاشمی ابراز داشت:از حمایت و توجه ویژه شما از ورزش معلولین تشکر و قدردانی می کنم بخصوص از میهمان نوازی مردم ایران و باید بگویم در این مدت بسیار به من خوش گذشت و چیزی که توجه مرا جلب کرد این است که چقدر در ایران خانواده های بهم نزدیکند.
وی ادامه داد:در سفر به شهرهای مختلف ایران و  توجه به ورزش معلولین در نقاط مختلف کشور شما پی بردم با توجه به اینکه استانها نقش بسزایی در رشد و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی دارند ورزش معلولین ایران در این زمینه فعالیت خوبی داشته است.
سرفیلیپ کریون در خاتمه ابراز داشت: از حساسیتهای شما در اهدا کرسی های پارالمپیک به ایران واقفم و مطمئن باشید در این زمینه هر آنچه در توان داشته باشم بکار خواهم بست.
سپس محمود خسروی وفا رییس کمیته پارالمپیک خاطر نشان کرد:جا دارد ابتدا از حمایتهای آقای هاشمی در این مدت تشکر کنم و خوشحالم از اینکه در کشورمان میزبان آقای کریون هستیم.
وی ادامه داد:بدون تردید رییس کمیته بین المللی پارالمپیک بخوبی توانستند با توانمندی که در این مدت داشتند نقش بسزایی در رشد و توسعه ورزش در میان معلولین جهان داشته باشند چرا که با اینکار باعث نزدیک تر شدن این قشر مهم از جامعه جهانی و در کل نزدیک شدن ملتها بهم شده است.
خسروی وفا در خاتمه ابراز داشت:تمام تلاش ما اینست که بتوانیم در عرصه ورزش چه در المپیک و چه در پارالمپیک،نهضت المپیک را زنده نگه داریم نهضتی که در راستای گسترش صلح و سلامت جامعه حرکت می کند و امیدواریم رییس کمیته بین المپیک پارالمپیک با خاطرات خوشی کشورمان را ترک کنند.


۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۸:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.