چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی؛باکو در امنیت کامل

چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی؛باکو در امنیت کامل
چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی به طور رسمی از چهار روز دیگر آغاز می شود در حالی که رقابتهای فوتبال و هندبال از امروز فعالیت خود را آغاز می کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛دهکده بازیها بین ورزشگاه المپیک باکو و سالن ژیمناستیک ملی این شهر واقع شده است. 3500 ورزشکار از 57 کشور مسلمان در محل رقابتها حضور دارند که برخی از ورزشکاران جلسات تمرینی خود را در پارک محل اقامتشان برگزار می کنند. وضعیت امنیتی و بازرسی شهر باکو در بالاترین سطح خود قرار دارد. ماموران امنیتی ورودی اماکن مختلف را به شدت تحت نظر دارند و از سیستم های مجهزی برای این کار استفاده می کنند.

این تشکیلات از زمان برگزاری بازیهای اروپایی در سال 2015 که باکو میزبان بود ساخته شده اند. همچنین مسوولان برگزار کننده بازیهای کشورهای اسلامی برنامه تفریحی و سرگرمی نیز برای ورزشکاران در نظر گرفته اند. آنها می گویند هدف ما از فراهم آوردن تسهیلاتی این چنینی این است که ورزشکاران و همراهان آنها بتوانند فشار مسابقات و فاصله هزاران مایلی تا خانه را به راحتی تحمل کنند.

ورزشکاران حاضر در محل رقابتها می توانند در پیست های مخصوص و با شبیه سازی مسابقه فرمول یک را اجرا کنند. «فیلیپ بونی» مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال کامرون به ستاد خبری بازیها گفت:همه اینجا رفتار دوستانه ای دارند، میزبانی بسیار خوب است و برای ما که از آفریقا دور هستیم حتی با غذا نیز مشکلی نداریم.» وی گفت:ما اینجا هستیم تا مدال ببریم و بدون تردید پیروز شدن فشار و آدرنالین بسیاری تولید می کند که می توان آن را اینجا احساس کرد.

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۴:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.