چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی؛پگاه زنگنه: کاراته کاهای موفق و با انگیزه ای در اختیار داریم

چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی؛پگاه زنگنه: کاراته کاهای موفق و با انگیزه ای در اختیار داریم
مربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: به نظر من تنها تکنیک و تمرین برای بچه ها کافی نیست و مهم آمادگی ذهنی، فکری و شیوه اجرای مبارزه در میدان است و اینکه کاراته کاها باید فعل خواستن را صرف کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته؛پگاه زنگنه گفت: برای حضور در بازیهای کشورهای اسلامی در باکو کاراته کاهای خوبی در اختیار داریم که در اوزان پنجگانه از نفرات موفق و با انگیزه هستند. تمرینات خوبی را هم در مدت یکماهه اردوی آماده سازی پشت سر گذاشته ایم.
وی افزود: به جز نازنین دوستی که برای دومین بار در مسابقات کشورهای اسلامی شرکت می کند، سایر نفرات در کومیته تجربه حضور در این پیکارها را ندارند با این حال در رقابتهای قهرمانی آسیا و لیگ های جهانی شرکت کرده اند بنابراین تجربه لازم برای پیکارهای برون مرزی را دارند. البته مهسا افسانه در بخش کاتا هم 4 سال پیش در بازیهای کشورهای اسلامی حضور داشت.
زنگنه در مورد شناخت از حریفان گفت: از بیشتر حریفان بچه ها شناخت لازم را داریم اما اصلی ترین آنها کاراته کاها مصر، ترکیه، اندونزی و کشور میزبان هستند که تا حدی با شیوه مبارزاتشان آشنا هستیم.
مربی تیم ملی کاراته بانوان با اشاره به اینکه هر 3 نفرکادر فنی، تجربه مبارزاتی خود را به بازیکنان منتقل کرده اند، گفت: امیدوارم علیرغم فرصت کمی که تا بازیهای کشورهای اسلامی در اختیار داشتیم، نتایج خوبی از این رقابتها کسب کنیم.

گفتنی است تیم ملی کاراته بانوان برای حضور در چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی فردا عازم باکو می شود.

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.