چهارمین دوره بازیهای کشورهاس اسلامی؛58 کشور جهان بازیهای باکو را پخش می کنند

چهارمین دوره بازیهای کشورهاس اسلامی؛58 کشور جهان بازیهای باکو را پخش می کنند
کمیته برگزار کننده چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلام اعلام کرد که این رقابتها در 58 کشور و چهار قاره جهان پخش خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این کمیته روز گذشته اعلام کرد که قراردادهای بیشتری برای واگذاری حق پخش این رقابتها با شبکه های مختلف خبری جهان منعقد کرده است. در پی درخواست های مکرر برای عقد قرار داد و پخش این بازیها این کمیته با اتحادیه پخش آسیا- پاسیفیک قراردادی منعقد کرد. این اتحادیه بازیهای باکو را برای کشورهای ایران، بنگلادش، پاکستان، اندونزی، مالزی، افغانستان، مالدیو و برونوئی پخش می کند.

همیچنین این رقابتها در کشورهای قزاقستان، ترکمنستان، تاجیکستان، قرقیزستان و ازبکستان نیز پخش می شوند. کانال رادیویی و تلویزیونی «شکیپتار» نیز امتیاز پخش این رقابتها را برای آلبانی خریداری کرده است.

مایک لویند مدیر پخش این بازیها به ستاد خبری رقابتهای باکو گفت:بازیهای کشورهای اسلامی مورد توجه کشورهای بسیاری قرار گرفته است، و ما خوشحالیم که تقاضا برای دیدن این رقابتها بالاست.

وی گفت: 58 کشور جهان در چهار قاره رقابت ورزشکاران را پخش می کنند و پیش بینی شده است که 1 میلیون و سیصد هزار بیننده شاهد این مسابقات باشند.

پیش از باکو قراردادهایی با دیگر شبکه های خبری منعقد کرده بود که پخش این رقابتها را برای کشورهای خاورمیانه، ترکیه، آذربایجان، کارائیب و شمال آفریقا پخش خواهد کرد.

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.