چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی؛ورزشکاران آذربایجان:حیرانتان می کنیم

چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی؛ورزشکاران آذربایجان:حیرانتان می کنیم

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛سایت ستاد برگزاری چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با انتشار یک فایل تصویری که چهره‌های سرشناس رشته‌های مختلف از جمله رستم اوروکوف در جودو، حاجی علی اف و رسول چانایف در کشتی، روسلان آبیشف در فوتبال، رادیک عیسی اف در تکواندو، کامران شهسوارلی در بوکس و الهه گاشیموف در کاراته بانوان در آن حضور دارند، ضمن دعوت مردم کشورش برای حضور در سالن‌ها برای رقیبان با این جمله "برای حیران کردنتان آماده‌ایم" خط و نشان کشید.

به گزارش سایت خبری بازیها، آذربایجان که برای میزبانی این رقابتها از تمام نیروهای خود کمک گرفته است، درصدد است که در بخش ورزشی این دوره از بازیها نیز ضمن کسب عنوان قهرمانی، خود را به عنوان یک رقیب جدی نشان دهد. «الچین سفراف» مدیر اجرایی کمیته برگزاری این بازیها به ستاد خبری این رقابتها گفت:همانطور که ما برای آماده سازی این رقابتها از تمام توان مان مایه گذاشتیم، بدون شک ورزشکاران آذربایجان نیز عزم خود را برای ایستادن بر سکوی قهرمانی جزم کرده اند.

وی گفت:این بازیها بهترین فرصت است که آذربایجان نشان دهد تا چه اندازه در بخش ورزش پیشرفت داشته و تا چه اندازه مردم این کشور به انجام فعالیت های ورزشی راغب هستند. هم ما و هم ورزشکارانمان آماده هستیم تا برگ زرینی به تاریخ ورزش آذربایجان اضافه کنیم.

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۸:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.