چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی،حضور پرتعداد والنتیرها و پیش بینی میزبانی ایده آل

چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی،حضور پرتعداد والنتیرها و پیش بینی میزبانی ایده آل
مسئولان برگزار کننده چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی تمامی تمهیدات لازم جهت ارائه یک میزبانی ایده آل را اندیشیده و همه امکانات لازم را بکار گرفته اند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی در حالی از روز جمعه و با برگزاری مراسم افتتاحیه رسما آغاز می شود که از هم اکنون و با مشاهده هماهنگی های خوب بعمل آمده توسط کمیته برگزاری می توان میزبانی ایده آل   آذربایجانی ها در این دوره از بازیها را پیش بینی کرد.

مسئولین ستاد برگزاری بازیها تا این لحظه که حدود ٢٠ درصد از کاروانهای کشورهای اسلامی مختلف در دهکده بازیها حضور یافته اند، برنامه ریزی و هماهنگی بسیار ایده آلی را از خود به نمایش گذاشته اند تا برخلاف سایر رویدادهای چند رشته ای هیچ موضوعی جهت اعتراض و تذکر تیمها وجود نداشته باشد.

حضور پرتعداد داوطلبین و والنتیرهای جوان و مسلط به زبانهای مختلف که در همه جای شهر، از فرودگاه تا مترو دهکده ورزشکاران، سالن های تمرین ،مسابقه و میادین اصلی شهر حضور دارند تا گشت و کنترل محسوس و نامحسوس ٢٤ ساعته نیروهای امنیتی، در نظر گیری رستورانی مناسب با غذاهای متنوع و حلال،  پیش بینی چندین سالن مجهز به بازیهای الکترونیکی، تنیس روی میز، فوتبال دستی و اینترنت پرسرعت برای اوقات فراغت ورزشکاران و مربیان بخشی از تمهیدات گسترده ستاد برگزاری بازیهاست.

هماهنگی خوب مجموعه های مختلف شهر میزبان از جمله، شهرداری، راهنمایی و رانندگی، امنیتی که با شهردار دهکده بازیها هماهنگ هستند باعث شده تا حداقل تا به امروز هیچ مشکلی بری تیمها وجود نیاید.

همانند بازیهای چند رشته ای دیگر در این دوره از بازیها نیزآی دی کارت حکم ویزای شرکت کنندگان را دارد که در فرودگاه توسط مبادی و گیتهای مشخص و ویژه پذیرش شده و با کمترین معطلی توسط اتوبوسهای VIP به دهکده منتقل می شوند.

دهکده بازیها شامل ١٢ بلوک و ساختمان بزرگ، شیک و نوساز است که ١٠ طبقه از ساختمان ٨ بلوک ٨.١ به کاروان جمهوری اسلامی ایران اختصاص یافته است.

تمرین چند باره مراسمهای مختلف همانند اهتزاز پرچم کشورها، افتتاحیه و اختتامیه، خیرمقدم و .... نیز حامی از آن است که میزبان تصمیم دارد رویدادی با کمترین خطاو اشتباه را برگزار کند.

حال باید منتظر ماند و دید که این برنامه ریزی و هماهنگی در اوج شلوغی ورود ورزشکاران و تیمها که روزهای ٦ تا ٨ بازیهاست چگونه جواب می دهد. اما بی شک کشوری که سودای میزبانی رویداد بزرگ المپیک را در سر می پروراند از تمامی امکانات و داشته هایش برا فائق آمدن بر این مهم نیز بهره خواهد برد همانگونه که دو سال پیش و در میزبانی اولین دوره بازیهای اروپایی نمره قبولی گرفت.

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۳:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.