نشست ستاد عالی بازیهای کشورهای اسلامی با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد؛تصویب پاداش برای مدال آوران

نشست ستاد عالی بازیهای کشورهای اسلامی با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد؛تصویب پاداش برای مدال آوران
ستاد عالی بازیهای کشورهای اسلامی عصرامروز با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل ازپایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، نشست ستاد عالی بازیهای کشورهای اسلامی با تصویب پاداش به مدال آوران بازهای کشورهای اسلامی همراه بود.
در این جلسه که با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ، معاونان وزارت خانه و دبیر کل کمیته ملی المپیک برگزار شد مصوب گردید به ترتیب به دارندگان مدال های طلا ،نقره و برنز در رشته های انفرادی 20 ،12 و 8 سکه طلا و به مدال آوران رشته های تیمی نیز نصف این تعداد پرداخت شود.
همچنین مقرر شد علاوه بر پاداش وزارت ورزش و جوانان ،کمیته ملی المپیک نیز به مدال آوران بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی در محل بازی ها ، مانند بازیهای کشورهای اسلامی دوره قبل پاداش سکو بدهد.
چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی از 22 اردیبهشت تا اول خردادماه در باکو آذربایجان برگزار می شود.

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۹:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.