مسابقه طراحی پرچم بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی

مسابقه طراحی پرچم بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی
سازمان ورزش و جوانان باکو با همکاری کمیته برگزار کننده چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی، و مدیریت بخش اجرایی ناحیه «یاسامال» مسابقه طراحی پرچم کشورهای شرکت کننده در این بازیها را برای جوانان باکو ترتیب داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛رفیق عباسف مدیر سازمان ورزش و جوانان باکو به ستاد خبری این بازیها گفت:این سازمان برای ترویج ورزش و برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان، با همکاری کمیته برگزار کننده بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی برنامه های فرهنگی و هنری برگزار کرده و هم اکنون نیز مسابقه طراحی پرچم کشورهای شرکت کننده در این بازیها را مد نظر دارد.

وی گفت:موضوع این مسابقه طراحی پرچم کشورهای شرکت کننده در این بازیها از نگاه هنرمندان جوان بود، که در نهایت پرچم های طراحی شده به نمایندگان هر کشوری به عنوان هدیه یادبود اهدا می شود.

وی گفت:در برگزاری این مسابقه گالری هنر «آبشرون» نیز با ما همکاری داشت و هنرمندانی که در طول سال توانسته بودند در مسابقات مختلف به عنوان های برتر برسند کار طراحی این پرچم را به عهده داشتند.

عباسف تاکید کرد که برگزاری این بازیها بتواند برای تماشاگران و ورزشکاران همراه با لذت و شادی باشد و آنها با خود خاطره ای خوب از باکو به ارمغان ببرند.

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۴:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.