حمایت اتحادیه ورزشکاری اروپا از کاندیداتوری پاریس 2024

حمایت اتحادیه ورزشکاری اروپا از کاندیداتوری پاریس 2024
اتحادیه ورزشکاری اروپا، حمایت خود را از میزبانی پاریس برای میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024 اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛پس از آنکه پاریس به عنوان میزبان بازیهای قهرمانی اروپا در سال 2020 انتخاب شد، اتحادیه ورزشکاری اروپا حمایت گسترده ای از میزبانی این شهر برای المپیک 2024 به عمل آورد.

سوین آرن هانسن رییس بلژیکی اتحادیه ورزشکاری اروپا درباره این تصمیم گفت:میزبانی پاریس برای المپیک 2024، تنها یک رویداد شهری خاص این برای پاریس نیست. بلکه تمام قاره اروپا باید به آن احترام گذاشته و از این اقدام فرانسه حمایت کند. من شخصا از کاندیداتوری پاریس خوشحالم و حمایت خودم را از این تصمیم اعلام می کنم.

وی گفت:تجهیزات و امکانات پاریس برای میزبانی رویداد بزرگی همچون المپیک کافی و در خور توجه است. پاریس تنها به بخش ورزشی این رویداد نگاه نکرده و درصدد است که با استفاده از به روزترین تجهیزات و امکانات، در حفظ و توسعه محیط زیست و ایجاد شرایطی برای توسعه پایدار نیز کوشا باشد. میزبانی پاریس این شانس را به سایر سازمان های ورزشی در اروپا می دهد تا در کنار فعالیت های ورزشی به مسائل زیست محیطی نیز نگاه بیشتر و عمیق تری داشته باشند.

پاریس و لس آنجلس برای میزبانی المپیک 2024 با یکدیگر رقابت دارند در حالی این شهر تنها کاندیدایی بود که توانست میزبانی بازیهای قهرمانی اروپا در سال 2020 را کسب کند. دیگر رقیب پاریس در این راه تفلیس پایتخت گرجستان بود که سال گذشته از ادامه رقابت انصراف داد.

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۴:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.