بازدید رییس و دبیر کل کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

بازدید رییس و دبیر کل کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
ظهر امروز کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک و شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته با حضور در مجموعه ورزشی آزادی از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛تیم ملی کشتی فرنگی در حالی زیر نظر کادر فنی خود،آخرین تمرنیات آماده سازیش را برای حضور در چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی سپری می کند که رییس و دبیر کل کمیته ملی المپیک با حضور در اردو،با مربیان و ملی پوشان دیدار و گفتگو کردند.
در ابتدای بازدید کیومرث هاشمی اظهار داشت:هدف ما از حضور در اردو و بازدید از تمرینات شما عزیزان این است که بگوییم قدر شناس زحمات و تلاشهای مجموعه موفق فدراسیون کشتی،کادر فنی و نفرات اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی هستیم تا از نزدیک اگر ملی پوشان عزیز نقطه نظرات ویا درخواستی دارند با ما در میان بگذارند.
وی ادامه داد:کشتی همواره یکی از رشته های مدال آور کشورمان در رقابتهای بین المللی بوده و در بازیهای کشورهای اسلامی نیز امیدواریم کشتی گیران افتخار آفرین کشورمان بتوانند ضمن به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورمان،سرود ملی میهن عزیزمان را با کسب سکوهای قهرمانی در سالن رقابتها،طنین انداز کرده و دل مردم را شاد کنند.
در ادامه شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز ابراز داشت:کشتی همواره یکی از رشته های موفق در عرصه بین المللی برای افتخار آفرینی و مدال آوری بوده و بدون تردید با انگیزه و نیروی جوانی که در بین ملی پوشان در تمرینات می بینیم و زحماتی که مربیان کشیده اند قطعا در باکو خوش خواهند درخشید.
سپس علی اشکانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اعزامی به باکو ضمن ارائه گزارشی از نحوه آماده سازی کشتی گیران بطور وزن به وزن به معرفی نفرات و همچنین حریفانی احتمالی که در بازیهای کشورهای اسلامی دارند پرداخت و گفت: با توجه به اینکه بعد از بازیهای المپیک از سوی فدراسیون جهانی شاهد برخی تغییرات در قوانین بوده ایم شکر خدا ملی پوشان بخوبی با این تغییرات و نحوه امتیاز گیری از حریفان آشنایی پیدا کرده و مشکلی از این بابت نداریم.
وی ضمن قدردانی از حضور رییس و دبیر کل کمیته در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد:در باکو کشتی گیران ایران،آذربایجان و ترکیه جدال سختی برای قرار گرفتن بر روی سکو خواهند داشت ولی بدون تردید با شرایط خوبی که فدراسیون برای ما فراهم کرده و تمرینات مستمر ملی پوشان و انگیزه ای که در بین نفرات اعزامی می بینم بچه ها با تمام توان،بمصاف رقبای خود خواهند رفت و برای کشور عزیز مان افتخار آفرین خواهند بود.

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۳:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.