تعهد سران کمیته بین المللی المپیک برای مبارزه با دوپینگ

تعهد سران کمیته بین المللی المپیک برای مبارزه با دوپینگ
توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک،سر کریگ یدی رییس آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ و پروفسور ریچارد مک لارن وکیل کانادایی افشاگر دوپینگ ورزشکاران روس متعهد شدند که همکاری های بیشتری با یکدیگر داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این سه نفر پس از نشست های پیاپی که  در مقر کمیته بین المللی المپیک در لوزان داشتند در نهایت بیانیه ای صاد کردند و در آن مدعی شدند که دیدارهای بسیار سازنده و مثمرثمری با یکدیگر داشته اند.

در این بیانیه آمده است:فقط همکاری تمام و کمال این فرصت را به ما داد که گزارش های پروفسور مک لارن را بررسی کرده و به نتایج آن را بدست آوریم.

در این بیانیه همچنین آمده است:هدف مشترک ما انجام هر کاری است تا از ورزشکاران پاک حمایت کرده و اجازه ندهیم بار دیگر دستکاری های عمدی و سیستماتیک در انجام آزمایشات دوپینگ رخ دهد. پیگیری تصمیمات صریح و هم راستا بودن در قصد و هدفمان ما را در همکاری های بیشتر برای مبارزه با دوپینگ مصمم تر کرده است.

ماه فوریه گذشته آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ اعلام کرده بود که مدارک و شواهد کافی در دست ندارد تا بتواند با آنها ورزشکاران روسیه را از شرکت در رقابتهای ورزشی منع کند و ورزش این کشور را به حالت تعلیق در آورد.

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۰۹:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.