با حضور رییس کمیته ملی المپیک؛آغاز پنجمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی "المپیک سولیداریتی"

با حضور رییس کمیته ملی المپیک؛آغاز پنجمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی "المپیک سولیداریتی"
صبح امروز با حضور کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک،پنجمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی،"المپیک سولیداریتی" در محل کمیته ملی المپیک آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ابتدای این دوره کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک ضمن خیر مقدم و تبریک هفته معلم ابراز داشت:دوره پیشرفته مدیریت ورزشی که جزء برنامه های نسبتا جدید سولیداریتی است در بخش مدیران و مدیریت می باشد و بیشتر با هدف هم اندیشی وهم آموزی در یک فرصت مغتنم،بین مدیران و مسئولان ارشد سازمان های ورزشی طراحی شده است.
وی ادامه داد:کمیته ملی المپیک بسیار هدفمند حداکثر بهره لازم را از این برنامه ها داشته و با برگزاری بیش از صد دوره مدیریت پایه،بیش از نود دوره فنی برای رشته های مختلف ورزشی،پنج دوره پیشرفته مدیریت ورزشی و بورسیه ده ها مربی در رشته های مختلف و حمایت از پروزه های علمی - ورزشی همچون قایقرانی،نشر منابع علمی،ترویج ارزشهای المپیک در قابل پروژه های مختلف همچون تربیت سفیر،بین معلمان تربیت بدنی سراسر کشور؛تلاش نموده است و انتظار می رود عزیزان جهت رشد و ارتقا هر چه بهتر ورزش کشور حداکثر بهره وری لازم را از این دوره ببرند.
پنجمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی،"المپیکی سولیداریتی" با حضور مدیران ارشد سازمان های ورزشی،برخی فدراسیون ها،وزارت ورزش و جوانان،تهران و استانها،وزارت علوم،وزارت آموزش و پرورش و اساتید دوره،از امروز در سالن جلسات کمیته ملی المپیک آغاز و بمدت 8 ماه ادامه داشته و آذر ماه خاتمه می یابد.
دوره فوق بالاترین سطح آموزشی مدیریت ورزشی از نظر کمیته بین المللی المپیک(IOC) در سطح ملی است و بمدت 8 ماه یعنی تا آذرماه سالجاری بطول می انجامد.
شرکت کنندگان در این دوره ضمن فراگرفتن مطالب مطرح مدیریتی نسبت به تبادل اطلاعات و تجربه با یکدیگر مبادرت کرده و موظف هستند برای هر سرفصل یک مطالعه موردی تهیه وسپس گزارشی ارائه نمایند که از سرفصلهای ارائه شده امتحان گرفته و کلیه شرکت کنندگانی که  پس از اتمام دوره فوق  موفق به قبولی شده باشند از سوی کمیته بین المللی المپیک موفق به اخذ دیپلم خواهند شد.


۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۴:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.