محدثه آقایی: برای مبارزه در تاتامی بازیهای کشورهای اسلامی لحظه شماری می کنم

محدثه آقایی: برای مبارزه در تاتامی بازیهای کشورهای اسلامی لحظه شماری می کنم
عضو سنگین وزن تیم ملی بانوان کاراته اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی گفت برای حضور در این بازیها لحظه شماری می کند و می خواهد بهترین عملکردش را ارائه دهد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته؛محدثه آقایی گفت: واقعیتش را بخواهید چون برای اولین بار در یک مسابقات رسمی در معیت تیم ملی بزرگسالان کاراته حضور دارم بسیار هیجان زده هستم و تمام سعی ام را خواهم کرد تا نماینده شایسته ای برای کاراته ایران در این بازیها باشم.
محدثه آقایی در حالی هفته آینده راهی باکو آذربایجان می شود تا در دومین روز مسابقات کاراته(24 اردیبهشت) به مصاف حریفانش برود که در روزهای آغازین سالجاری در مسابقات کاراته وان نیز حضور داشت و توانست عملکرد نسبتاً خوبی داشته باشد.
آقایی با اشاره به مسابقات کاراته وان دبی، گفت: من در سخت ترین گروه قرار داشتم و تمامی کاراته کاهای مطرح جهان با من هم گروه بودند. دور اول بازیها در مصاف با گریتا ویتالی که قهرمان و نایب قهرمان جهان در سالهای 2010 و 2012 و قهرمان اروپا از ایتالیا یک بر صفر پیروز شدم. در مبارزه دوم مقابل آیومی ژاپنی قهرمان جهان سال 2016 و دارنده 2 مدال برنز جهان در سالها 2012 و 2014 در حالی 4 هیچ باختم که اگر اسم و عنوان حریف نبود با گرفتن 4 اخطار او باید هانسوکو و بازنده می شد، ضمن اینکه چند امتیاز من را هم داوران ندادند.
وی افزود: با اینکه مدال نگرفتم، اما از عملکرد خودم راضی بودم. امیدوارم در باکو با عملکرد خوب بتوانم مدال هم بگیرم.
آقایی که از کاراته کاهای مصر، الجزایر و مراکش به عنوان حریفان قدر خود در بازیهای کشورهای اسلامی یاد کرد، گفت: تمرینات خوبی را در اردوهای آمادگی پشت سر گذاشتیم و من با تمامی قدرتم در تاتامی باکو حاضر می شوم تا بهترین نتیجه را بگیرم و برای سایر بچه ها هم آرزو می کنم همگی شان با مدال این بازیها را پشت سر بگذرانند.

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۰:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.