مهدی زاده: در باکو نیمی از حریفان جهانی ام را دیدار می کنم

مهدی زاده: در باکو نیمی از حریفان جهانی ام را دیدار می کنم
امیر مهدی زاده قهرمان کاراته جهان تاکید می کند که یا در تورنمنتی شرکت نمی کند یا وقتی شرکت می کند با تمام وجود روی تاتامی حاضر می شود و برای مدال می جنگد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، امیر مهدی زاده دارنده مدال طلای جهان در سال 2012 و 2016 و نفر سوم جهان در سال 2014 با این کلام به استقبال بازیهای کشورهای اسلامی می رود؛ مسابقاتی که قرار است شنبه 23 اردیبهشت ماه در باکو آذربایجان آغاز شود و او به عنوان نماینده وزن 60-کیلوگرم کشورمان در نخستین روز این بازیها به روی تاتامی می رود.
مهدی زاده می گوید: این نخستین حضورم در این بازیهاست، بنابراین دوست دارم طلا این بازیها را در پرونده افتخاراتم داشته باشم. البته برای من مهم نیست که مسابقاتی که در آن شرکت می کنم چه عنوانی دارد. برای من آنچه که مهم است عملکردم روی تاتامی است.اینکه بهترین مبارزه را انجام بدهم و بهترین نتیجه را بگیرم.
قهرمان بازیهای آسیایی 2014 اینچئون در خصوص حریفانش در تاتامی باکو گفت: در سبک وزن کاراته جهان ترافیک ستاره ها زیاد است و نمی توان از یکی دو کاراته کا به عنوان حریف اصلی یا چهره شاخص این وزن یاد کرد. به هر حال نیمی از حریفان اصلی ام در رقابتهای جهانی در این بازیها حضور دارند و با توجه به حضور کشورهای صاحب عنوان همچون آذربایجان، ترکیه و مصر، مطمئن هستم که مسابقات رشته کاراته بازیهای کشورهای اسلامی سطح بالایی دارد.
مهدی زاده در مورد آمادگی خودش گفت: بعد از مسابقات جهانی آبان ماه سال 95 من 5 ماه از مسابقه دور بودم و در 2 هفته پایانی سوپرلیگ به روی تاتامی رفتم. در مسابقات کاراته وان دبی که دهه اول فروردین ماه برگزار شد نیز من با 30 درصد آمادگی در این رقابتها شرکت کردم.البته 3 هفته گذشته تمریناتم را به صورت جدی و منظم در اردوهای تیم ملی پیگیری کردم و در حال حاضر هم از لحاظ جسمانی و هم فنی از شرایطم راضی هستم و تا شروع بازیهای کشورهای اسلامی به آمادگی مطلوب خواهم رسید.

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۴:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.