بلیت بازیهای فوتبال باکو فروخته شد

بلیت بازیهای فوتبال باکو فروخته شد
کمیته برگزار کننده چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی امروز اعلام کرد که بلیت تمامی رقابتهای فوتبال گروهی که آذربایجان در آن قرار دارد، به فروش رفته است و تقاضا برای خرید بلیت این بازیها همچنان بالاست.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛آذربایجان با تیم های فوتبال ترکیه، الجزایر، عربستان سعودی و کامرون همگروه است. مسوولان ای بازیها همچنین اعلام کردند که تنها تعداد اندکی بلیت باقیمانده است و حتی بلیت بازیهای مرحله نیمه نهایی و فینال نیز با استقبال تماشاگران روبرو شده است. بازیهای فوتبال رقابتهای همبستگی کشورهای مسلمان از 8 می در سه ورزشگاه دالگا آرنا، آزال آرنا و باییل آرنا آغاز می شود.

سخنگوی کمیته فروش بازیهای باکو «میرجام بوگاتاج» به ستاد خبری این بازیها گفت:بسیار خوشحالیم که می بینیم تماشاگران آذربایجان تا این اندازه حامی تیم های ملی کشورشان هستند. نکته جالب اینجاست که برخی از خریداران بلیت کودکان و نوجوانان بودند و می گفتند که خانواده هایشان آنها را برای دیدن بازیها تشویق کرده تا ضمن اینکه از تیم های آذربایجان حمایت می کنند از این بازیها تجربه و دانش لازم را نیز کسب کنند.

وی گفت:بیشترین درخواست و تقاضا مربوط به مراسم افتتاحیه و اختتامیه است. ما از طرفداران تیم هایمان می خواهیم که سریعتر برای خرید بلیت های باقیمانده اقدام کنند تا در ورزشگاه ها ورزشکارانمان از حمایت آنها برخوردار باشند.

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.