والیبال زیر 23 سال آسیا؛ امیدهای ایران با اقتدار پاکستان را تسلیم کردند

والیبال زیر 23 سال آسیا؛ امیدهای ایران با اقتدار پاکستان را تسلیم کردند
تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران در نخستین دیدار از رقابت های قهرمانی آسیا برابر پاکستان به برتری رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، در آخرین دیدار از نخستین روز رقابت های والیبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا، تیم امید ایران برابر پاکستان به میدان رفت و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.

سیچلو سرمربی آرژانتینی تیم ملی ایران در شروع این دیدار بازیکنانی چون رحمان تقی‌زاده، سعید جواهری توانا، امین اسماعیل نژاد، جواد کریمی، سهند اله‌وردیان و سلیم چپرلی را به میدان فرستاد. امیدهای ایران با پیراهن‌های سفید رنگ مقابل مشکی‌پوشان پاکستان کار را آغاز کردند.

تیم ملی ایران با حمایت هواداران پرشور حاضر در سالن کار را خوب آغاز کرد. دریافت های خوب سلیم چپرلی با پاس های ایده آل جواد کریمی و اسپک های تماشایی از رحمان تقی زاده و سهند اله وردیان همراه بود. کار منظم تاکتیکی تیم ایران اجازه خودنمایی را به بازیکنان پاکستان نمی‌داد و ملی‌پوشان ست نخست را با اقتدار با نتیجه 25 بر 12 به سود خود به پایان رساندند.

جو پرشور سالن رضازاده و تشویق بی‌امان تماشاچیان کار را به شدت برای پاکستانی‌ها سخت کرده بود ولی در ست دوم این تیم کمی به خود آمده و کار را برای ایران سخت کرد که البته شاگردان سیچلو با جنگندگی موفق به برتری 29  بر 27 در این ست شدند.

اگرچه رضا فهد بازیکن شماره 10 پاکستان تلاش زیادی می کرد تا از آماج حملات ایران بکاهد اما با تدبیر خوب کادر فنی تیم ملی امید ایران بازی و در نهایت بازی با امتیازهای 25- 12 ، 29- 27 و 28- 26 به سود میزبان به پایان رسید.

محمود افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال، جواد زنجانی فرماندار، محمد فیضی و رضا کریمی نمایندگان مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان، هوشنگ شهبازی مدیرکل دفتر امور امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی استانداری، کریم حاجی زاده مدیرکل میراث فرهنگی استان و احمد ناصری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

بدین ترتیب تیم ملی ایران با کسب پیروزی مقابل تنها حریف دور مقدماتی خود باید بعد از دو روز استراحت نخستین دیدار خود در مرحله دوم مسابقات را انجام دهد.

در مرحله دوم، تیم‌های اول و دوم چهار گروه دور مقدماتی در دو گروه E و F برای رتبه‌های اول تا هشتم این رقابت‌ها مبارزه می‌کنند و سه تیم سوم گروه های مقدماتی برای جایگاه نهم تا یازدهم به مصاف یکدیگر می روند. رقابت های این مرحله رو های پنج شنبه و جمعه 14 و 15 اردیبهشت برگزار می‌شود./

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۰۸:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.