سر فیلیپ کراون: سال 2016 سخت ترین سال زندگی ام بود

سر فیلیپ کراون: سال 2016 سخت ترین سال زندگی ام بود
سر فیلیپ کراون رییس کمیته بین المللی پارالمپیک گفت:سال 2016 سخت ترین سال زندگی ام بود.» موسسه BT صنعت ورزش در لندن جایزه «رهبری در ورزش» را به دلیل «تصمیمات جسورانه و آشکار» وی در طول سال 2016 به سر فیلیپ کراون اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ وی پس از دریافت این جایزه گفت:دریافت این جایزه سورپرایز بزرگی برای من بود. چون اصلا انتظار دریافت آن را نداشتم. سال 2016 یکی از سخت ترین سال های زمان ریاست من در کمیته بین المللی پارالمپیک بود.

وی گفت:بردن این جایزه نشان می دهد که این نشان فقط متعلق به من نیست. بلکه هیات حاکمه کمیته بین المللی پارالمپیک و تیم مدیریتی این نهاد در آن نقش پر رنگ و به سزایی داشتند و اینکه همگی با هم توانستیم اندیشه ها و اهداف جنبش پارالمپیک را گرد هم جمع کرده و در نهایت مطمئن شدیم که بازیهای پارالمپیک ریو 2016 موفقیت آمیز بوده است.

وی در ادامه گفت:من عمیقا باور دارم که کمیته بین المللی پارالمپیک و جنبش آن در سال 2016 به بلوغ رسیدند.» «کیت ریچاردسون والش» قهرمان هاکی المپیک انگلیس جایزه وی را اهدا کرد و گفت:سر فیلیپ کراون در سال 2016 با مشکلاتی از جمله مسائل مالی و همچنین تعلیق ورزش روسیه پس از انتشار گزارش «مک لارن» مواجه شد و تصمیماتی که وی درباره این موضوعات گرفت باعث شد که این جایزه شایسته وی باشد.

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۴:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.