نورولایف:برای میزبانی بازیهای کشورهای اسلامی کاملا آماده ایم

نورولایف:برای میزبانی بازیهای کشورهای اسلامی کاملا آماده ایم
چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی 11 روز دیگر در باکو پایتخت آذربایجان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ «کنول نورولایف» یکی از اعضای هیات اجرایی کمیته برگزار کننده این رقابتها، به ستاد خبری بازیها گفت: «خبر خوب این است که 57 کشور در این رقابتها شرکت می کنند و ما میزبان ورزشکاران کشورهای مسلمان هستیم.

وی گفت:دوره اول این بازیها سال 2005، با حضور 54 کشور در عربستان سعودی برگزار شد. دومین دوره که ایران میزبان بود کنسل شد، دوره سوم با 40 کشور به میزبانی اندونزی برگزار شد و ما اکنون میزبان بیشترین تعداد کشور شرکت کننده هستیم.

وی درباره ورود تیم ها به آذربایجان گفت:ما کاملا آماده میزبانی هستیم، تیم ها هم به تدریج طی سه، چهار روز آینده وارد آذربایجان می شوند. ورزشگاه ها و مجموعه های ورزشی از هر نظر آماده بوده و برای برگزاری رقابتها مشکلی ندارند. ما همه چیز را تحت کنترل داریم. پیش از این باکو میزبان رقابتهای ژیمناستیک قهرمانی اروپا و کشتی در سال 2007 و 2010 بود. همچنین این کشور میزبانی رقابتهای بوکس آماتور قهرمانی جهان در سال 2011 را نیز در کارنامه خود دارد. نورولایف درباره سابقه میزبانی باکو گفت:این تجربه اول ما نیست که بایستی یک رویداد ورزشی را مدیریت کنیم. ما به خوبی می دانیم که از طریق ورزش می توانیم که تصویری زیبا از کشورمان به جهان ارائه کنیم. امیدواریم که این بار نیز همچون دفعات گذشته میزبان شایسته ای باشیم.

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۳:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.