ورزش های المپیکی برای دانش آموزان فلسطینی

ورزش های المپیکی برای دانش آموزان فلسطینی
کمیته ملی المپیک فلسطین با همکاری وزارت آموزش و پرورش این کشور برای دانش آموزان دختر و پسر این کشور برنامه های ورزشی تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این ورزش ها که قرار است شامل رشته های المپیکی باشد در پی تفاهم نامه بین این دو سازمان طراحی شده اند. قرار است با همکاری مشترک وزارت آموزش و پرورش فلسطین و کمیته ملی المپیک این کشور هفته ورزشی برای دانش آموزان فلسطین به بهترین شکل برنامه ریزی شود.

در برنامه هفته سوم المپیک مدارس دانش آموزان فلسطین فرصت شرکت در برنامه های آموزش های ورزشی را بدست آورده و درباره جنبش المپیک و اهداف و اندیشه های المپیک مطالبی فرا خواهند گرفت. همچنین مقرر شده است که در بخش انجام فعالیت های ورزشی، دانش آموزان در رشته های مختلف ورزشی شرکت کنند.

این ورزش ها شامل رشته های المپیکی از جمله تنیس روی میز، جودو و بستکتبال است که دانش آموزان باید در آن فعالیت کنند. در بخش دیگری از فعالیت های مدنظر دانش آموزان با رفتن به ورزشگاه «هبرون» از نزدیک مشعل المپیک را دیده و به سوگند المپیک گوش خواهند داد.

هدف از این برنامه عجین شدن ورزش با برنامه های روزمره مدارس فلسطین است. کمیته ملی المپیک فلسطین از بازیهای المپیک 1996 آتلانتا هر دوره ورزشکارانی به این رقابتها اعزام می کند اما تاکنون موفق به کسب مدال نشده است.

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۳:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.