ژیمناست ها حریفان خود را شناختند

ژیمناست ها حریفان خود را شناختند
رقابتهای ژیمناستیک بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی قرعه کشی شد. این رقابتها در دو بخش ژیمناستیک هنری و ژیمناستیک موزون زنان و مردان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ «فرید گایبف» دبیر کل فدراسیون ژیمناستیک آذربایجان درباه نحوه برگزاری این رقابتها و شرکت کنندگان به ستاد خبری بازیها گفت:ورزشکاران ژیمناست 14 کشور در چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی شرکت می کنند. این مسابقات طبق برنامه 12 می یعنی روز افتتاحیه آغاز شده و چهار روز به طول می انجامد. محل برگزاری این رقابتها نیز سالن ژیمناستیک ملی باکو است.

براساس جدول برنامه ریزی بازیها مرحله مقدماتی ژیمناستیک هنری روزهای 12 و 13 می برگزار می شود و 14 می فینال این رقابتهاست. در بخش ژیمناستیک موزون نیز در هر دو بخش زنان و مردان نیز رقابتهای مرحله مقدماتی همزمان با ژیمناستیک هنری است اما فینال آن روز 15 می انجام می شود.

وی گفت:در بخش ژیمناستیک هنری، حرکات خرک، بارفیکس، دارحلقه، حرکات زمینی و ... مدنظر است.

چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی در حالی کمتر از 14 روز دیگر در باکو برگزار می شود که کمیته برگزار کننده این بازیها در تلاش است پیام صلح و دوستی با ورزش را به کشورهای مسلمان و دیگر کشورهای جهان ارسال کند. همچنین دست اندرکاران این بازیها با ساخت و سازهای نوین سعی در نشان دادن قابلیت های ورزشی آذربایجان دارند.

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۳:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.