بازدید کیومرث هاشمی از اردوی تیم ملی ووشو و تیراندازی اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی

بازدید کیومرث هاشمی از اردوی تیم ملی ووشو و تیراندازی اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی
کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک و اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی بعد از بازدید از اردوی تیم های ملی جودو و تکواندو؛ظهر امروز از اردوی تیمهای ملی ووشو و تیراندازی اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی باکو دیدن کردند.

به گزارش روابط عمومی کمتیه ملی المپیک؛در ابتدای بازدید هاشمی از اردوی تیم ملی ساندای اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی،حسین اوجاقی مدیرفنی تیمهای ملی و سرمربی تیم ملی ووشو گزارش کاملی از نحوه انتخاب ملی پوشان اعزامی و مراحل تمرینی اردونشینان ارائه داده  وضمن تشکر از حضور رییس کمیته ملی المپیک در اردو اظهار داشت: بدون تردید حضور رییس کمیته ملی المپیک در اردو موجب دلگرمی اردونشینان و همچنین حس تعهد نسبت به اعتماد شما را در ورزشکاران اعزامی ایجاد می کند و شک نداشته باشید که تک تک نفرات اعزامی از جان و دل برای موفقیت تیم و کاروان اعزامی تلاش خواهند کرد.
سپس هاشمی تصریح کرد: حضور رئیس فدراسیون زحمت کشی همچون دکتر علینژاد و همچنین سرمربی قهرمان و با اخلاقی همانند اوجاقی برای این رشته نعمتی بزرگ است که امیدوارم از این پتانسیل استفاده لازم را برده و به نتایج خوبی دست پیدا کنید.
وی ادامه داد: ووشو به بالایندگی لازم و خودباوری مورد نیاز دست یافته و مسیر رشد و قهرمانی خود را پیدا کرده است.هر چند هنوز این رشته المپیکی نشده اما امیدواریم با پیگیری فدراسیون جهانی روزی شاهد حضور ووشو در میدان المپیک و بالارفتن پرچم کشورمان در این بازیها توسط شما عزیزان باشیم.
وی ادامه داد: بازیهای کشورهای اسلامی مسابقات سطح پایینی نیست و قطعا شما نیز کار ساده ای ندارید اما من مطمئنم با تلاش و تمرینات مستمر می توانید نتایج ارزشمندی برای کاروان اعزامی ایران بدست آورید. هدف و اصل تلاش و زحماتی است که شما و کادر فنی می کشید تا در نهایت باعث ارتقا رنکینگ کشورمان در بازیها شوید.
پس از این بازدید هاشمی و رحیمی با حضور در اردوی تیم ملی تیراندازی از تمرینات تیم ملی بازدید کرده و با مربیان و تیراندازان حاضر در اردو به گفتگو پرداختند.

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۲:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.