بازدید رییس کمیته ملی المپیک از اردوی تکواندو و جودوکاران اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی

بازدید رییس کمیته ملی المپیک از اردوی تکواندو و جودوکاران اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی
کیومرث هاشمی ریس کمیته ملی المپیک و اصغر رحیمی رئیس مرکز نظات بر تیمهای ملی صبح امروز با حضور در آکادمی ملی المپیک از اردوی تیم ملی تکواندو و جودو اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی(باکو) بازدید بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛رییس کمیته ملی المپیک در ابتدای بازدید از اردوی تیم ملی تکواندو که با حضور سید محمد پولادگر رییس فدراسیون همراه بود با کادر فنی و تکواندو کاران اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی دیدار و گفتگو کرده و برای آنها در رقابتهای پیش رو آرزوی موفقیت کرد.
وی در این دیدار گفت:تکواندو همواره در رقابتهای بین المللی جزو رشته های مدال آور و موفق بوده و قطعا در بازیهای کشورهای اسلامی توانمندی که در بین مربیان و بازیکنان آن سراغ داریم این رشته خواهد توانست با مدال آوری های متعدد خود موجب خوشنودی ملت بزرگ ایران و ارتقا رنکینگ کشورمان گردد.
وی در ادامه با حضور در اردوی تیم ملی جودو و دیدار با کادر فنی و ملی پوشان حاضر در اردو برای جودوکاران اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی آرزوی موفقیت کرد و عنوان داشت:بدون تردید با مدیریت خوب و تلاش وافری که در مجموعه این فدراسیون سراغ داریم این رشته به روزهای اوج گذشته خود باز خواهد گشت.
وی ادامه داد:جودو حتی با نفرات محدود خود نیز در بازیهای کشورهای اسلامی شانس مدال دارد و اگر چه آنها رقبای سختی در این بازیها دارند ولی از انگیزه بسیار خوبی برای جدال با حریفان و کسب سکو برخوردار هستند.
سپس منصوری سرمربی تیم ملی جودو به ارائه گزارشی در خصوص روند آماده سازی جودو کاران و رقبای احتمالی آنها در بازیهای کشورهای اسلامی پرداخت.
در خاتمه کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک از تجهیزات جدیدخریداری شده برای سالن های تمرینی و بدنسازی  آکادمی ملی المپیک که در حال نصب بود بازدید بعمل آورد.

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۰:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.