برای حضور در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی-باکو ؛ترکیب تیم ملی وزنه برداری مشخص شد

برای حضور در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی-باکو ؛ترکیب تیم ملی وزنه برداری مشخص شد
لیست اسامی 8 ملی پوش وزنه برداری کشورمان برای حضور در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی شهر باکو آذربایجان از سوی انوشیروانی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری؛ چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در سال 2017 میلادی قبل از ماه مبارک رمضان در کشور آذربایجان و شهر باکو برگزار می شود. برهمین اساس سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان برای حضور پرقدرت در این دوره مسابقات لیست اسامی 8 وزنه بردار را اعلام کرد.مجید عسگری(دسته 69 کیلوگرم)، رضا زارعی(دسته 77 کیلوگرم)، محمدزارعی و سید ایوب موسوی(دسته 94 کیلوگرم)، محمدرضا براری و رضا آقازاده(دسته 105 کیلوگرم) و همایون تیموری و رامین ربیعی(دسته 105+ کیلوگرم) ملی پوشانی هستند که به این بازی ها اعزام خواهند شد.

لازم به ذکراست؛ بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در 20 رشته ورزشی، 12 می تا 22 می ( ۲۲ اردیبهشت الی 1 خرداد) در باکو آذربایجان برگزار می شود. رقابت های وزنه برداری بازی های کشورهای اسلامی در شهر باکو از 12 تا 16می(22 لغایت 26اردیبهشت ماه) در منطقه شوولان شهر باکو وسالن وزنه برداری آرنا برگزار می‌شود که در سال ۲۰۰۹ ساخته شده است.

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۰۹:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.