رئیس فدراسیون هندبال:برای حضور در بازیهای گوانگجو برنامه مفصلی داریم

رئیس فدراسیون هندبال:برای حضور در بازیهای گوانگجو برنامه مفصلی داریم
پس از اتمام مسابقات لیگ، اردوهای آماده سازی تیم ملی برای حضور در مسابقات جام ملتهای آسیا که حکم کسب سهمیه جهانی را دارد آغاز می شود.

علیرضا رحیمی ،رئیس فدراسیون هندبال ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:تیم ملی هندبال در دور گذشته بازیهای آسیایی موفق به کسب نشان برنز شد ولی اینکه در گوانگجو چه عنوانی کسب خواهیم کرد معلوم نیست چرا که ما با تمام قدرت راهی این رقابتها می شویم ولی نمی توانیم پیش بینی کنیم که صد درصد چه عنوانی کسب خواهیم کرد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد:تیم ملی هندبال کشورمان برنامه های تدارکاتی مفصلی را برای آماده سازی خود در کشورهای ترکیه و گرجستان دارد تا نمایندگان ما بتوانند حضور شایسته ای در مسابقات جام ملتهای آسیاکه بهمن ماه برگزار می شود داشته باشند بعد از این رقابتها هم اردوی تیم ملی پیوسته زیر نظر کادر فنی برای بازیهای گوانگجو ادامه خواهد داشت.
رحیمی در پاسخ به این سئوال که آیا فکر نمی کنید در نوجوانان و جوانان تیم ملی عملکرد بهتری نسبت به بزرگسالان دارد می گوید: عملکرد تیم های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در هر سه رده مطلوب و رو به رشد است و نمی توان گفت عملکرد کدام یک بهتر از دیگری است چرا که هر کدام شرایط خاص خودش را دارد.

۱۸ آذر ۱۳۸۸ ۱۰:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.