مهسا افسانه: در باکو فقط به طلا فکر می کنم

مهسا افسانه: در باکو فقط به طلا فکر می کنم
کاتاروی اعزامی تیم ملی بانوان کاراته به چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی معتقد است در تاتامی باکو اگر چه کار سختی را پیش رو دارد، اما برای کسب طلایی دیگر از آمادگی بالا و انگیزه های زیادی برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته؛مهسا افسانه گفت: 4 سال پیش در جاکارتای اندونزی موفق شدم با کسب نشان طلا بر روی سکوی اول بایستم، اما شرایط امروزم با 4 سال پیش تفاوت زیادی کرده است. 4 سال پیش و قبل از حضور در بازیهای کشورهای اسلامی در مسابقات متعددی شرکت کرده بودم و داوران با چهره ام من تقریباً آشنا بودند، اما در دو، سه سال گذشته به جز مسابقات قاره ای و جهانی در هیچ یک از کاراته وان ها و رقابتهای بین المللی حضور پیدا نکردم و همین می تواند یک نقطه منفی برای من محسوب شود.
افسانه در مورد حریفانش در باکو گفت: تقریباً با تمام حریفان اصلی ام مبارزه کرده ام و در بیشتر مبارزاتم برنده تاتامی من بودم، اما در این سالها هر چه من از میادین بین المللی دور بودم، آنها حضوری مستمر در کاراته وان ها داشته اند. مطمئناً شرایط سخت و حریفان قدری را پیش رو دارم، اما انگیزه هایم برای اثبات توان فنی ام بالاست. می خواهم در باکو کاتایی متفاوت را ارائه دهم و دوری ام از میادین را با اجرای خوب و قوی جبران کنم .
قهرمان سومین دوره بازیهای کشورهای اسلامی گفت: برگ برنده و سلاح اصلی برای مقابله با حریفانم، انگیزه و آمادگی جسمانی ام خواهد بود. می خواهم با حضور مقتدرانه دراین دوره از بازیهای کشورهای اسلامی آغازی دوباره در مسیر قهرمانی ام داشته باشم.

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.