بیست و نهمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان- چین تایپه؛جلسه هماهنگی اعزام تیم والیبال برگزار شد

بیست و نهمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان- چین تایپه؛جلسه هماهنگی اعزام تیم والیبال برگزار شد
جلسه هماهنگی اعزام تیم ملی والیبال دانشجویان به رقابتهای بیست و نهمین یونیورسیاد دانشجویان جهان در محل فدراسیون دانشگاهی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ، با توجه به پذیرش تیم والیبال دانشجویان ایران و به منظور هماهنگی اعزام تیم ملی والیبال دانشجویان به بیست و نهمین یونیورسیاد دانشجویان جهان نشستی با حضور رئیس فدراسیون دانشگاهی ، دبیر فدراسیون والیبال و رئیس انجمن والیبال فدراسیون دانشگاهی و مسئولین ورزش دانشگاهی در خصوص چگونگی تشکیل تیم ملی والیبال دانشجویان ، نحوی گزینش و اردوهای انتخابی برگزار شد.
در این نشست دکتر دهخدا گفت : با توجه به نتایج خوب ادوار گذشته و نتایج ارزشمند تیم های والیبال کشور در مسابقات مختلف امیدواریم بتوانیم با یک هماهنگی و انسجام لازم یک تیم خوب تشکیل و با این رقابتها اعزام نماییم.
افشار دوست در ادامه اظهار داشت : فدراسیون والیبال آمادگی خود را در حمایت از تیم ملی والیبال دانشجویان اعلام می کند و امیدواریم با هماهنگی لازم بتوانیم یک تیم خوب و قوی راهی این رقابتها کنیم .
در ادامه دکتر نصیر زاده مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور گفت : با هماهنگی بعمل آمده با مسئولین دانشگاه ، حمایت کامل خود را از اعزام تیم والیبال دانشجویان به این رقابتها را اعلام می کنیم .
در پایان مقرر شد تیم والیبال با حمایت دانشگاه پیام نور به مسابقات اعزام و اولین مرحله مسابقه انتخابی با حضور کلیه دانشجویان دانشگاههاو موسسات آموزش عالی برگزار شود.
بیست و نهمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان 28 مرداد لغایت 8 شهریور ماه سال آینده در شهر تایپه کشور تایوان برگزار می‌شود.

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۰:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.