جام ریاست فدراسیون جهانی - یونان؛حریفان نمایندگان کشورمان در روز پایانی مشخص شدند

جام ریاست فدراسیون جهانی - یونان؛حریفان نمایندگان کشورمان در روز پایانی مشخص شدند
امروز (یکشنبه) مسعود حجی زواره، امیرحسین ساسان، بهنام اسبقی، سیاوش فخرایی و سجاد مردانی به عنوان نمایندگان ایران به مصاف رقیبانشان می‌روند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، دومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی(G2) از روز پنجشنبه (7 اریبشهت‌ماه) با حضور 2163 تکواندوکار در دو بخش پومسه و کیوروگی و در سه رده‌سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در سالن «آنولیوسیو المپیک» شهر آتن در حال برگزاری است که نمایندگان کشورمان تنها در رده‌سنی بزرگسالان و در گروه مردان در این رقابت‌ها به مصاف رقیبانشان می‌روند.
امروز (یکشنبه)در روز چهارم و پایانی این مسابقات تکواندوکاران دو وزن 74- و 87+ کیلوگرم بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند که مسعود حجی زواره، امیرحسین ساسان و بهنام اسبقی (وزن 74- کیلوگرم)، سیاوش فخرایی و سجاد مردانی (وزن 87+ کیلوگرم) به عنوان نمایندگان کشورمان هستند.
در وزن 74- کیلوگرم امیرحسین ساسان در دور نخست «ماگمد ممدوف» از روسیه را باید از پیش رو بردارد و سپس به مصاف «ماکسیم کرامتوف» دیگر نماینده روسیه (دارنده مدال طلا قهرمانی اروپا 2016) را پیش رو دارد. مسعود حجی زواره نیز پس از یک دور استراحت، رو در روی برنده دیدار بلاروس و ترکیه قرار می‌گیرد. بهنام اسبقی دیگر تکواندوکار کشورمان در وزن پنجم ابتدا با «جوسه فرناندز» اسپانیایی مبارزه می کند و در ادامه می‌بایست پیروز رقابت قبرس و انگلیس را از پیش رو بردارد.
در وزن 87+ کیلوگرم سیاوش فخرایی در گام نخست مقابل «فلوریان مایر» از آلمان قرار می‌گیرد و در صورت پیروزی «دیمیتری شوکین» دارنده مدال طلای قهرمانی جهان2015، طلای گرند پری و طلای قهرمانی آسیا از ازبکستان را باید از پیش رو بردارد.
سجاد مردانی نیز پس از یک دور استراحت به مصاف برنده دیدار یونان و فنلاند می‌رود.
هدایت این تیم برعهده «مهدی بی باک» به عنوان سرمربی و «علیرضا نصرآزادانی» و «هادی افشار» به عنوان مربی است.
گفتنی است؛ مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی (G2) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد.


۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۰:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.