جهت بررسی روند آماده سازی المپیک زمستانی 2022؛نمایندگان کمیته بین المللی المپیک به پکن می روند

جهت بررسی روند آماده سازی المپیک زمستانی 2022؛نمایندگان کمیته بین المللی المپیک به پکن می روند
کمیته هماهنگی بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2022 پکن برای دومین بار به چین سفر می کنند. این هیات برای بازدید از روند آماده سازی و نظارت بر ساخت و سازهای در حال انجام به پکن سفر می کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛هیاتی از نمایندگان کمیته بین المللی المپیک به مدیریت «الکساندر زوکوف» رییس کمیته ملی المپیک روسیه از تاریخ 22 تا 24 جولای می از پکن پایتخت چین میزبان این بازیها دیدار می کنند. اولین بازدید کمیته هماهنگی از پکن اکتبر سال گذشته انجام شد و هیات بازدید کننده از ورزشگاه های پکن و ژانگ جیاکو دیدن کردند.

همچنین پس از این بازید هیات رسیدگی، جلسات متعددی با کمیته برگزار کننده بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2022 پکن برگزار کردند. در نخستین بازدید هیات نمایندگان کمیته بین المللی المپیک، برخی ایرادات به زیرساخت ورزشگاه ها، محل اقامت ورزشکاران و فراهم نبودن وسایل نقلیه عمومی به وفور گرفته شد. کمیته برگزار کننده بازیهای 2022 پکن متعهد شدند که تا دیدار بعدی بتوانند مشکلات مطرح شده را کاهش داده و یا به طور کلی مرتفع کنند. بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2022، سومین رویداد بزرگ ورزشی در قاره آسیا به صورت متوالی است که برگزار می شود. رییس شورای المپیک آسیا «شیخ احمد آل صباح» این سه رویداد را اتفاقی بزرگ برای ورزش آسیا خصوصا در بخش ورزش های زمستانی قلمداد کرده بود.

۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۲:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.