جام ریاست فدراسیون جهانی – یونان؛حریفان نمایندگان کشورمان در سومین روز معرفی شدند

جام ریاست فدراسیون جهانی – یونان؛حریفان نمایندگان کشورمان در سومین روز معرفی شدند
سومین روز از مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی (G2) از ساعت 10:30 صبح فردا (شنبه) در سالن «آنولیوسیو المپیک» شهر آتن آغاز می‌شود که تیم ایران با ترکیب مردانی‌پور، هادی‌پور، وحیدی، یعقوبی و علیاری رو در روی حریفان خود قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، دومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی(G2) از روز گذشته (پنجشنبه) با حضور 2163 تکواندوکار در دو بخش پومسه و کیوروگی و در سه رده‌سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در سالن «آنولیوسیو المپیک» شهر آتن آغاز و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت که نمایندگان کشورمان تنها در رده‌سنی بزرگسالان و در گروه مردان در این رقابت‌ها به مصاف رقیبانشان می‌روند.
در سومین روز این مسابقات، در گروه مردان تکواندوکاران دو وزن 54- و 68- بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند که ملی‌پوشان کشورمان با ترکیب کامران مردانی‌پور و آرمین هادی پور (وزن 54- کیلوگرم)، سالار وحیدی - ابوالفضل یعقوبی و علیرضا علیاری (وزن 68- کیلوگرم) رو در روی حریفان خود قرار می‌گیرند.
در وزن 54- کیلوگرم آرمین هادی‌پور دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا 2016 و نقره جام جهانی پس از یک‌دور استراحت به مصاف برنده دیدار یونان و ایتالیا می‌رود. کامران مردانی‌پور دیگر تکواندوکار کشورمان در این وزن در گام نخست نماینده انگلیس را پیش رو دارد و پس از آن باید با یکی از نمایندگان روسیه، یونان و ایرلند مبارزه کند.
در وزن 68- کیلوگرم نیز ابوالفضل یعقوبی در نخستین گام باید «میکاییل برگ» از نروژ را شکت دهد و سپس به مصاف برنده دیدار سوئد و ترکیه برود. علیرضا علیاری نایب قهرمان مسابقات آسیایی 2016 در مبارزه اول «میلوس سیکور» از صربستان را پیش رو دارد و در ادامه باید با برنده پیکار هلند و اسپانیا مبارزه کند. سالار وحیدی ابتدا رو در روی «چریستوس واللیس» از یونان قرار می‌گیرد و در ادامه می بایست «الکسی دنسینکو» تکواندوکار روسی و نایب قهرمان بازی‌های المپیک 2016، دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک 2012 و نقره قهرمانی جهان 2015 را از پیش رو بردارد.
اما در روز نخست این رقابت‌ها تکواندوکاران اوزان 58- و 63- کیلوگرم مبارزه داشتند که محمد کاظمی و میرهاشم حسینی موفق به کسب دو مدال طلا شدند و هادی تیران ولی‌پور، فرزان عاشورزاده و سروش احمدی از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
همچنین امروز (جمعه) و در دومین روز در وزن 80- کیلوگرم پوریا عرفانیان در نخستین مبارزه پیروز شد اما در ادامه نتیجه را به نماینده اسپاینیا واگذار نمود، در وزن 87- کیلوگرم مهدی خدابخشی و سعید رجبی نمایندگان کشورمان بودند. سعید رجبی در نخستین گام نتیجه را به «ولادیسلاو لارین» نماینده روسیه واگذار نمود. مهدی خدابخشی نیز در گام نخست نماینده ترکیه را از پیش رو برداشت اما در ادامه به مصاف نماینده «ولادیسلاو لارین» رفت و نتیجه را واگذار کرده و از گردونه رقابت‌ها خارج شد. «لارین» که حریف دو نماینده کشورمان در این وزن بود مدال برنز قهرمانی جهان 2015، نقره گرندپری 2016 و طلای قهرمانی اروپا 2016 را در کارنامه خود دارد.
هدایت این تیم برعهده «مهدی بی باک» به عنوان سرمربی و «علیرضا نصرآزادانی» و «هادی افشار» به عنوان مربی است.
گفتنی است؛ مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی (G2) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد.

۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۲۱:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.