نشست مشترک روسای فدراسبون جهانی و آسیایی سپک تاکرا با شیخ احمد؛سهراب آزاد: رییس شورای المپیک آسیا از پیشرفت خوب سپک تاکرا در آسیا قدردانی کرد/ دفتر سپک تاکرای آسیای میانه در تهران راه اندازی می شود

نشست مشترک روسای فدراسبون جهانی و آسیایی سپک تاکرا با شیخ احمد؛سهراب آزاد: رییس شورای المپیک آسیا از پیشرفت خوب سپک تاکرا در آسیا قدردانی کرد/ دفتر سپک تاکرای آسیای میانه در تهران راه اندازی می شود
نشست مشترک روسای فدراسیون جهانی و آسیایی سپک تاکرا با رییس شورای المپیک آسیا در فضایی صمیمی برگزار شد که خروجی رضایت بخشی داشت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به تقل از سایت فدراسیون انجمن های ورزشی ٬ این نشست صمیمانه در هتل کنتینانتال شهر بانکوک برگزار شد که « شیخ احمد الصباح » رییس کویتی شورای المپیک آسیا ٬ « چاروک آری چاکاران» رییس فدراسیون جهانی سپک تاکرا٬ « عبدالحلیم بن قادر» دبیرکل این فدراسیون و رییس کنفراسیون آسیا و « سهراب آزاد» رییس انجمن سپک تاکرای ایران و نایب رییس فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا حضور داشتند.
سهراب آزاد در خصوص رئوس این نشست به سایت خبری فدراسیون انجمن های ورزشی گفت: در این جلسه در خصوص مسائل مختلف سپک تاکرای جهان و آسیا بحث و تبادل اندیشه شد . ازجمله حضور پرقدرت تیمهای قاره کهن در رشته مهیج و پرطرفدار سپک تاکرا در بازیهای آسیایی جاکارتا و بسط و اعتلای این ورزش در آسیای میانه با محوریت ایران.
وی افزود: توسعه و ارتقای سپک تاکرا در آسیای میانه که ریاست آن با ایران است ٬ مورد تاکید قرار گرفت.
همچنین مقرر شد در این راستا٬ مسوولان فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا به ایران سفر کنند و با حضور آنهارسما دفتر کنفدراسیون سپک تاکرای آسیای میانه در تهران راه اندازی شود.
نایب رییس فدراسبون جهانی و کنفدراسیون آسیا در ادامه اظهار داشت: رییس شورای المپیک آسیا پس از انکه گزارشی از وضعیت سپک تاکرا در آسیا و راهکارهای لازم برای پیشرفت این رشته در نقاط مختلف قاره کهن از جمله آسیای میانه با مرکزیت ایران را شنید ٬ ابراز خشنودی کرد. شیخ احمد از اینکه این رشته مهیج در عرصه آسیا روز بروز سیر صعودی طی میکند ٬ خرسند شد و از تلاش های مسوولان فدراسیون حهانی و کنفدراسیون آسیا در این زمینه قدردانی و تشکر کرد.
وی اضافه کرد: رییس شورای المپیک آسیا حضور کشورهای اسیای میانه در بازیهای داخل سالن آسیا رامهم خواند و تاکید کرد باید از این طریق تلاش شود تا تجربه آنها در سپک تاکرا بیشتر شود.
ازاد در پایان تصریح کرد. شیخ احمد همچنین از تلاشهای ایران برای ارتقای سپک تاکرا ٬ سپردن کنفدراسیون سپک تاکرای اسیایی میانه به کشورمان و اشتیاق ایران برای حضور در بازیهای اسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا ابراز خوشحالی کرد .
شایان ذکر است سهراب ازاد پس از اتمام این نشست راهی کان چانابوری شد و به ملی پوشان فوتوالی پیوست.

۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۸:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.