شاخص سمبل های توکیو 2020 اواسط ماه می اعلام می شود

شاخص سمبل های توکیو 2020 اواسط ماه می اعلام می شود
توکیو 2020 اعلام کرد جزئیات مسابقه طراحی سمبل های بازیهای المپیک و پارالمپیک 2020 را اواسط ماه می منتشر می کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ پیش از این کمیسیونی برای تصمیم گیری در مورد شاخص های طراحی سمبل های بازیهای 2020 به ریاست «ریوهی می یاتا» مسوول امور فرهنگی تشکیل شده بود. قرار است این کمیسیون طرح هایی را که با شاخص های مدنظر هماهنگ و مطابق هستند را انتخاب  کند.همچنین این کمیسیون یک پنل تخصصی متشکل از 15 صاحب نظر دارد که در مورد این شاخص ها تصمیم گرفته اند.

به گزارش خبرگزاری کیودو نیوز اعضای این پنل برای هشتمین مرتبه با یکدیگر دیدار کرده و پس از 17 ساعت مذاکره ضمن تعیین شاخص های مدنظر به یکسری جمع بندی هایی در مورد شرایط مسابقه طراحی نیز رسیدند.یوشی کو ایکوما» معاون این پنل به خبرگزاری کیودو نیوز گفت: «ما برای آخرین بار شاخص های مدنظر برای رقابت و پروسه انتخاب آنها را مرور کردیم.

وی گفت:ما منتظر نظر نهایی کمیته بین المللی المپیک و کمیته بین المللی پارالمپیک هستیم. اما بازخوردهایی که تاکنون دریافت کرده ایم به طور کلی مثبت بوده اند.

پیش از این مسوولان برگزاری بازیهای توکیو 2020 اعلام کرده بودند که طراحی این سمبل ها را به افراد متخصص و حرفه ای واگذار می کنند. سمبل های بازیهای 2020 تابستان سال آینده رونمایی می شوند.

۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.