نوزمان به عضویت کمیته هماهنگی توکیو 2020 منصوب شد

نوزمان به عضویت کمیته هماهنگی توکیو 2020 منصوب شد
توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک، «کارلوس نوزمان» رییس کمیته ملی المپیک برزیل را به عضویت کمیته هماهنگی بازیهای المپیک و پارالمپیک توکیو 2020 منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛روز گذشته کمیته ملی المپیک برزیل نامه ای با مضای توماس باخ دریافت کرد که از این تصمیم خبر می داد. نوزمان رییس کمیته ملی المپیک برزیل ریاست کمیته برگزاری بازیهای المپیک و پارالمپیک ریو 2016 را عهده دار بوده است.

توماس باخ در این نامه نوشته است:من هر ساله ترکیب اعضای کمیسیون های کمیته بین المللی المپیک را بررسی و مرور می کنم و با روسای آنها برای پیشرفت و پیشبرد بیشتر اهدافمان به ویژه در برقرار عدالت جنسیتی و مسائل قاره ها بحث و مشورت می کنم. بنابراین تصمیم گرفتم شما را به عضویت کمیته هماهنگی بازیهای المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو منصوب کنم تا از تجربه شما در مدیریت المپیک ریو 2016 بهره مند شویم

گفته می شود توماس باخ در نظر دارد که در دیگر کمیسیون های کمیته بین المللی المپیک نیز تغییراتی را اجرا کند اما هنوز اطلاعاتی به بیرون درز پیدا نکرده است. نوزمان دو روز قبل برای ریاست بازیهای پان آمریکن (پاسکو) اعلام آمادگی کرده بود. وی برای رسیدن به ریاست پاسکو با همتایان خود از شیلی و جمهوری دومنیکن بایستی رقابت کند.

۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.