آذربایجان فیلم معرفی بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی را پخش کرد

آذربایجان فیلم معرفی بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی را پخش کرد
در حالی که کمتر از سه هفته به آغاز چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی زمان باقی است، آذربایجان میزبان این بازیها فیلم معرفی این رقابتها را به تصویر کشید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛میلیون ها ببیننده تلویزیونی در 50 کشور جهان و چهار قاره این فیلم کوتاه را که درباره رویدادهای ورزشی بین المللی بود، اتحاد جهان اسلام، آیین احترام به ذهن و بدن، و نمایش میراث و فرهنگ آذربایجان و مردم این کشور را به تصویر کشید.

این فیلم همچنین از شهرها و بخش های مختلف آذربایجان که معماری سنتی و مدرن دارد تصاویری تهیه کرده که درباره آنها توضیحاتی نیز می دهد. در این فیلم کوتاه که به معرفی و نمایش این بازیها و آذربایجان می پردازد از موسیقی سنتی این کشور نیز استفاده شده است.

چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی از 12 می تا 22 می در باکو پایتخت آذربایجان برگزار می شود که 57 کشور عضو فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی در این رقابتها به میدان می روند.

الچین سفراف مدیر کمیته برگزاری این بازیها درباره پخش این فیلم گفت:ما تلاش می کنیم که مردم جهان و خصوصا مردم کشورهای مسلمان را با این بازیها و کشوری که میزبان آنهاست، آشنا کنیم. در این فیلم هم هر آنچه که مربوط به ورزش و جهان اسلام است را به تصویر کشیدیم تا نشان دهیم که ورزش می تواند مردم را از کشورهای مختلف با فرهنگ های متفاوت کنار یکدیگر جمع کند.

۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۳:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.