ورزشکاران کویت در باکو رقابت می کنند

ورزشکاران کویت در باکو رقابت می کنند
کمیته برگزار کننده بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی آذربایجان و فدراسیون بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی اعلام کردند که ورزشکاران 57 کشور عضو این فدراسیون در چهارمین دوره این رقابتها با یکدیگر مسابقه داده و به میدان می روند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این تصمیم به دنبال میانجی گری فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی و کمیته برگزارکننده این بازیها در باکو برای شرکت ورزشکاران کویتی در این رقابتها اتخاذ شده است.

ورزشکاران این کشور تحت پرچم ورزشکاران بازیهای کشورهای اسلامی مستقل این فدراسیون در باکو به رقابت می پردازند. در بخشی از این توافق آمده است که تنها مربیان و ورزشکاران تحت نظر این فدراسیون اعتبار لازم را برای رقابت داشته و لباس های متحدالشکل فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی را خواهند پوشید. همچنین مدال هایی نیز که ورزشکاران این کشور بتوانند کسب کنند، با نام رسمی این فدراسیون خواهند بود.

فیصل عبدالعزیز آل نصر دبیر کل این فدراسیون درباره این تصمیم گفت:بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی رقابتی چند ملیتی، چند فرهنگی و چند رویداد ورزشی است که از روح اتحاد و همبستگی الهام گرفته است.

وی گفت:ما معتقدیم که جمع شدن ورزشکاران از تمامی کشورهای اسلامی دوستی را پرورش داده و درک میان جوانان جامعه متنوع ما را افزایش می دهد. باکو میزبان چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی خواهد بود. این رقابتها از 12 ماه می در این شهر آغاز می شود.

۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۲:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.