رونمایی لس آنجلس 2024 از ورزشگاه مجازی

رونمایی لس آنجلس 2024 از ورزشگاه مجازی
همزمان با روز جهانی گرامیداشت زمین، لس آنجلس 2024 یکی از کاندیدای میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024، مسوولان برگزاری این بازیها از بخش دوم ورزشگاه مجازی پارک ساحل جنوبی رونمایی کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مسوولان کمیته برگزاری بازیهای لس آنجلس 2024 اعلام کرده اند که از ورزشگاه پارک ساحل جنوبی برای المپیک و پارالمپیک استفاده می کنند. چرا که این ورزشگاه شامل، امکانات و موقعیت جغرافیایی ایده آل است. ضمن آنکه این مجموعه بیانگر نقش تکنولوژی و فن آوری سبز در ورزش بوده و در تثبیت موقعیت جنبش المپیک و پارالمپیک و توسعه پایدار پیشرو است.

مسوولان لس آنجلس 2024 مدعی هستند که ترکیبی از انرژی پاک، آب کافی، و منابعی که قابلیت دوباره استفاده را دارند در بازسازی این مجموعه نقش داشته است. جن سیکس مدیر اجرایی لس آنجلس 2024 درباره رونمایی از این ورزشگاه به سایت خبری اینساید گیمز گفت: ما معتقدیم که کمیته بین المللی المپیک فرصت بی نظیری در بازیهای 2024 دارد، چرا که این بازیها نه فقط میزبانی یکسری رویدادها و رقابتهای ورزشی جهانی است بلکه در زمینه توسعه پایدار و محیط زیست پیشرو است. این بازیها می توانند مهار یکسری از مشکلات محیط زیستی را نیز عهده دار باشند.

پاریس و لس آنجلس دو کاندیدای بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024، هر دو در بخش توجه و اهمیت دادن به محیط زیست برنامه هایی مدنظر دارد که امیدوارند بتوانند نظر مسوولان کمیته بین المللی المپیک را برای اخذ میزبانی جلب کنند.

۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.