ملی پوش وزنه برداری :تیمی جوان به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شود

ملی پوش وزنه برداری :تیمی جوان به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شود
براری معتقد است؛جوانگرایی در تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان صورت گرفته و نباید انتظار قهرمانی از این تیم داشت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری؛ محمدرضا براری ملی پوش دسته 105 کیلوگرم وزنه برداری کشورمان در خصوص آخرین تمرینات تیم ملی و شرایط آمادگی خودش قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در عشق آباد ترکمنستان، گفت: اردوی پایانی بزرگسالان قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا خوب دنبال می شود و ملی پوشان تمرینات پرفشار و سنگین را سپری کردند و به مرز آمادگی رسیده ایم. تیم خوبی داریم و نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در ترکمنستان با انگیزه هستند.هنوز از خودم راضی نیستم و به شرایط ایده آل نرسیدم ولی نسبت به قبل بهتر شده ام.
براری در خصوص اینکه آیا این تیم در مسابقات ترکمنستان قهرمان می شود، گفت: جوانگرایی در تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان صورت گرفته و چند وزنه بردار حتی به رقابت های بین المللی اعزام نشده اند. امکان دارد، جوانترها به دلیل فشار و استرس مسابقه، عملکرد مناسبی که سرمربی انتظار دارد را ارائه ندهند، از این رو نباید انتظار قهرمانی داشت.
ملی پوش وزنه برداری کشورمان در خصوص شرکت رییس فدراسیون وزنه برداری کشورمان در انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری خاطرنشان کرد: اگر در فدراسیون جهانی وزنه برداری کرسی داشتیم، در المپیک ریو آن اتفاقات برای بهداد رخ نمی داد. نباید فقط در ایران کار کنیم برهمین اساس وجود روابط بین الملل ضروری است. چون باید خودمان را در دنیا نشان دهیم و حتی بتوانیم پستی در فدراسیون جهانی داشته باشیم.

۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۷:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.