پاریس 2024 عملکرد پلیس فرانسه را ستود

پاریس 2024 عملکرد پلیس فرانسه را ستود
پاریس 2024 عملکرد و تلاش پلیس و نیروهای امنیتی این شهر را در مقابله با حمله تروریستی که پنجشنبه شب در خیابان معروف «شانزه لیزه» رخ داد ستود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این حمله یکی از نیروهای پلیس به ضرب گلوله مهاجم کشته شد و دو پلیس دیگر نیز مجروح شدند. در صورتی که پاریس بتواند در رقابت با لس آنجلس میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024 را از آن خود کند، شانزه لیزه محل برگزاری رقابتهای دوچرخه سواری خواهد بود.

پس از این حادثه تروریستی کمیته بازیهای 2024 در بیانیه ای اعلام کرد:پلیس و نیروهای امنیتی حرفه ای بودنشان را با سرعت عمل و اقدام موثر در مواجه با این حادثه نشان دادند. فکر و ذهن ما با خانواده هایی است که از این حادثه آسیب دیده و متاثر شده اند.

همچنین شهردار پاریس خانم «آن هیدالگو» که نقش کلیدی در معرفی پاریس به عنوان میزبان المپیک 2024 داشته است نیز اعلام کرد که مراسم یادبودی هفته آینده برای «ژاویر ژوژلی» پلیس 37 ساله ای که کشته است برگزار می کند. وی همچنین امروز میزبان اعضای شورای شهر پاریس بود تا در مورد امنیت مردم پاریس و توریست ها بحث و گفتگو کنند.

پس از پایان این جلسه هیدالگو گفت:ما همه با هم متحد هستیم و این اطمینان را می دهیم تا امنیت مردم این شهر و توریست ها را فراهم کنیم.

سخنگوی وزارت کشور فرانسه «پیر هنری براندت» به شبکه خبری BFM TV گفت:نیروهای پلیس عمدا هدف این حمله تروریستی قرار گرفته اند.

پاریس و لس آنجلس در تلاش هستند که میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024 را از آن خود کنند.

۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.