محمد علیپور:تیم ملی پاراگلایدر باید خود را برای حضوری قدرتمند در بازیهای آسیایی آماده کند

محمد علیپور:تیم ملی پاراگلایدر باید خود را برای حضوری قدرتمند در بازیهای آسیایی آماده کند
رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی با حضور در سمینار آموزشی ورزشهای هوایی از نزدیک شاهد برگزاری این دوره پربار بود که با تدریس "امانوئل بونته" فرانسوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمنهای ورزشی، محمد علیپور در خلال برگزاری این سمینار گفت: ورزشهای هوایی علاقه مندان و مخاطبان زیادی دارد و ورزشکاران این رشته با انگیزه زیادی به فعالیت می کنند که واقعا جای خوشحالی دارد.
وی اظهار داشت: من بارها از سایتهای پروازی مختلف به خصوص سایت شهران شاهد تمرینات و فعالیت خلبانان بودم وحقیقتا انرژی این عزیزان ستودنی است .
علیپور همچنین از حضور پاراگلایدر در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا خبر داد و اذعان داشت: پاراگلایدر یکی از رشته های مدال اور است که می تواند در آوردگاه معظم بازیهای آسیایی خودش را نشان دهد و باید هرچه سریعتر نسبت به تشکیل یک تیم ملی قدرتمند اقدام کرد.
رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی با تقدیر از انجمن ورزشهایی هوایی در راستای دعوت از یکی از مربیان مجرب و بین المللی به ایران و برگزاری سمینار آموزشی گفت:برای بالا بردن سطح ارتقای مربیان و ورزشکاران ورزشهای هوایی نیاز مبرم و مستمر به این دوره های آموزشی است و قطعا برای توسعه و گسترش این رشته مفرح و پرطرفدار باید که مناسبات بین المللی افزایش یابد .
وی در پایان تصریح کرد: علاوه بر استفاده از دانش مدرسان با تجربه خارجی باید طوری مهندسی شود تا شرایط حضور نمایندگان کشورمان در کلاسهای بین المللی هم فراهم گردد.

۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۲:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.