وحید سرلک : در ژاپن نماینده شایسته ای برای کشورم خواهم بود

وحید سرلک ملی پــوش وزن 60- کیلــوگرم جــودو برای شرکت در مسابقات بین المللی جیگارو کانو امشب تهران را از طریق دبی به مقصد توکیو ژاپن ترک می کند .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛سرلک که پس از کسب عنوان پنجمی در مسابقات جهانی2009 از سوی ژاپنی ها به این پیکارها دعوت شده، پیش از ترک تهران هدف اصلی خود برای شرکت در جام جیگارو کانو را آشنایی با قوانین جدید داوری و حضور در اردوی مشترک دانست و در عین حال گفت : تمام تلاشم این است که به عنوان تنها ورزشکار اعزامی بهترین مبارزات خود را ارایه دهم و نماینده شایسته ای برای جودو ایران باشم . وی افزود : پس از بازگشت از مسابقات جهانی تمرینات خوبی را در ماههای اخیر پشت سر گذاشته ام و در حال حاضر در شرایط روحی و جسمی مطلوبی قرار دارم .
سرلک با اشاره به سطح بالای این مسابقات گفت : از آنجایی که ژاپنی ها در هر وزن 4 نماینده خود را به روی تاتامی می فرستند، فرصتی خوبی برای من است تا شناخت بیشتری نسبت به حریفان قدرم به دست آورم .
جودوکار وزن 60- کیلوگرم افزود : پس از سالها حضور در تیم ملی و شرکت در مسابقات قاره ای و جهانی تمام هدفم حضور در المپیک 2012 لندن است و برای رسیدن به این هدف نباید هیچ فرصتی را از دست بدهم .
گفتنی است وحید سرلک تنها جودوکار ایرانی که تا کنون دوبار از او برای شرکت در مسابقات جیگارو کانو دعوت بعمل آمده است . او چهار سال پیش و پس از پیکارهای جهانی 2005 مصر به این رقابتها اعزام شده بود که پس از یک برد و یک باخت از دور رقابتها حذف شد .
۱۷ آذر ۱۳۸۸ ۱۲:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.