جوجه تیغی و زنبور سمبل رقابتهای قهرمانی جهانی دوومیدانی

جوجه تیغی و زنبور سمبل رقابتهای قهرمانی جهانی دوومیدانی
جوجه تیغی و زنبور عسل به عنوان سمبل رقابتهای دوومیدانی قهرمانی جهان و پارادوومیدانی قهرمانی جهان در لندن انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این دو سمبل به دنبال فراخوانی که یک برنامه تلویزیونی داده بود برگزیده شدند. برنامه کودک «پیتر آبی» طی یک فراخوان سرتاسری در انگلیس از کودکان خواست تا برای این رقابتها نماد و سمبل طراحی کنند.

دست اندرکاران این برنامه تلویزیونی مدعی هستند که بیش از 4000 طرح برای شرکت در رقابت انتخاب سمبل در ماه فوریه دریافت کرده اند. جوجه تیغی «هرو» و زنبور عسل «ویزبی» نام دارند که یک دختر 9 ساله به «الینو» آنها را طراحی کرده است. قضاوت درباره انتخاب این طرح ها را یک پنل تخصصی بر عهده داشت که «جسیکا انیس هیل» قهرمان مسابقات هفتگانه المپیک و «ریچارد وایت هد» قهرمان رقابتهای پارادوومیدانی پارالمپیک لندن 2012 نیز از اعضای این پنل تخصصی بودند.

ویزبی که برای رقابتهای پارادوومیدانی قهرمانی جهان طراحی شده است، یکی از ساق پاهای خود را از دست داده و با پروتز خواهد دوید.

جسیکا هیل درباره عضویتش در پنل انتخابی گفت:من به عنوان یک مادر از اینکه یک برنامه تلویزیونی کودک و نوجوان، جوانان را به شرکت در رقابت برای طراحی سمبل های این بازیها دعوت کرد خوشحالم و امیدوارم که این دو سمبل شادی و انرژی برای این رقابتها به ارمغان بیاورند.» مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان از 4 آگوست تا 13 آگوست و رقابتهای پارادوومیدانی قهرمانی جهان از 14 تا 23 جولای در لندن برگزار می شود.

۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۰:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.