باکویی ها 25 روز مانده تا بازیها را جشن گرفتند

باکویی ها 25 روز مانده تا بازیها را جشن گرفتند
بیش از 200نفر از جوانان باکو 25 روز مانده به آغاز چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی را در «ایچری شهیر» بافت و معماری قدیمی باکو جشن گرفتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛شرکت کنندگان در این جشن هدف اصلی برگزاری این گردهمایی را توسعه آگاهی های عمومی در مورد بازیهای پیش رو و افزایش جو عمومی برای میزبانی این رقابتها اعلام کردند.

جوانان باکویی با در دست داشتن پرچم هایی که روی آنها نوشته شده بود «باکو منتظر است» در مورد ایچری شهیر برای توریست ها توضیحاتی ارائه کردند. آنها معتقدند که ایچری سالهای زیادی قدمت دارد و در دیوارها و باروهای رازهای بسیاری نهفته است. این بنای قدیمی دارای معماری خاصی است که بیانگر عظمت معماری زمان خود می باشد.

الچین نظراف یکی از نیروهای داوطلب بازیهای باکو به ستاد خبری این بازیها گفت: «ما خوشحالیم که با نزدیک به مسابقات هیجان مردم نیز افزایش می یابد. بایستی همه دست به دست هم دهیم تا این مسابقات به بهترین شکل ممکن برگزار شده و خاطره خوبی از آن به یاد بماند.

در حالی که تنها 23 روز به شروع چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی باقی مانده است، داوطلبان این بازیها با برگزاری برنامه های فرهنگی و تفریحی مسوولان برگزار کننده این بازیها را یاری می دهند.

۳۰ فروردین ۱۳۹۶ ۱۴:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.