تجلیل OCA از توجه به برابری جنسیتی در کمیته های المپیک آسیا

تجلیل OCA از توجه به برابری جنسیتی در کمیته های المپیک آسیا
شورای المپیک از توجه به برابری جنسیتی در ورزش آسیا بعنوان یکی از عناصر کلیدی در سند چشم انداز کمیته بین المللی المپیک تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت شورای المپیک آسیا؛ طی مراسم المپیک سولیداریتی که در مسقط عمان برگزار شد   10 کمیته ملی المپیک آسیایی(افغانستان،ایران،بحرین،مالدیو،فلسطین،لبنان،یمن،عمان،سریلانکا و هند) از مجموع 21 کمیته المپیک جنوب و  غرب آسیا 12 نماینده زن به اجلاس دو روزه فوق اعزام کردند که این امر مورد توجه شورای المپیک آسیا قرار گرفت.
در حاشیه این اجلاس آقای وی جی ژانگ نائب رییس مادام العمر افتخاری شورای المپیک آسیا اظهار داشت:در این اجلاس یکی از مهمترین اهداف که همان ترویج و تحقیق برای برابری جنسیتی می باشد مورد بررسی و تحلیل کرد و چیزی که بیش از همه در این راستا حائز اهمیت است حضور بیش از 10 نماینده زن می باشد که دستاورد بزرگی است برای سند چسم انداز 2020کمیته بین المللی المپیک و برای منطقه جنوب و غرب آسیا که بصورت سنتی بیشتر کارهای اجرایی آن در دستان مردان است.
نائب رییس مادام العمر افتخاری شورای المپیک آسیا در خاتمه ابراز داشت: باید تبریک بگویم به همه نمایندگان زن حاضر در این اجلاس که با حضور خود در این نشست نقش مهمی در جنبش المپیک ما بازی می کنند.
در این اجلاس خانم ناهید کریمی مدیر واحد المپیک سولیداریتی کمیته ملی المپیک از کشورمان حضور داشت.

۳۰ فروردین ۱۳۹۶ ۱۳:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.