تیم‌ملی تکواندو مردان عازم قزاقستان شد

تیم‌ملی تکواندو مردان عازم قزاقستان شد
تکواندوکاران حاضر در اردوی تیم‌ملی اعزامی به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی برای شرکت در تورنمنت آزاد قزاقستان (G1)، صبح امروز (چهارشنبه) راهی قزاقستان شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، تیم‌ملی تکواندو مردان کشورمان با تصمیم کادر فنی و برای حضوری قدرتمند در چهارمین دوره مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، در تورنمنت آزاد قزاقستان که پس از مسابقات قهرمانی آسیا نوجوانان به میزبانی «آتی‌راو» قزاقستان برگزار خواهد شد، شرکت می‌کند.
این رقابت‌ها از روز شنبه (2 اردیبهشت‌ماه) به مدت 3 روز و با حضور 472 تکواندوکار برگزار می‌شود که تکواندوکاران کشورمان با ترکیب مهدی اسحاقی و جعفر خلیل‌زاده در وزن 54- کیلوگرم، محمد گودرزی و صادق دهقانی در وزن 58- کیلوگرم، آریان محمدی و مهدی یوسفی در وزن 63- کیلوگرم، سیدحسین احسانی و محمد صفایی در وزن 68- کیلوگرم، احمد خسرو فر و مهدی جلالی در وزن 74- کیلوگرم، مهدی قیاسی و علیرضا درویش‌پور در وزن 80- کیلوگرم، احمد محمدی و فرشاد قیاسی در وزن 87- کیلوگرم، حسین قربان‌زاده و آرش تفرشی دباغ در وزن 87+ کیلوگرم به مصاف حریفانشان می‌روند.
هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی، علی محمد بسحاق و مهدی احمدی به عنوان مربی می‌باشد.
گفتنی است، تورنمت آزاد قزاقستان (G1) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.



۳۰ فروردین ۱۳۹۶ ۱۲:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.