مراسم رنگ آمیزی سمبل های باکو برگزار شد

مراسم رنگ آمیزی سمبل های باکو برگزار شد
مراسم رنگ آمیزی سمبل های چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی – اینجه و جسور – در «ایجری شهیر» که بخش قدیمی بافت باکوست برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این برنامه 6 نقاش جوان از آکادمی هنر که سمبل ها را نیز طراحی کرده بودند به همراه دو برنده بخش طراحی و دو نفر از گالری کودکان و یک نفر از آکادمی دولتی هنر آذربایجان شرکت کرده و مراسم رنگ آمیزی را انجام دادند. با برگزاری این مراسم مسوولان برگزار کننده بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی فرصت بزرگی در اختیار کودکان 6 تا 13 ساله و همچنین هنرمندان جوان آکادمی هنر آذربایجان برای خلق سمبل های خود به عنوان بخش تاریخی این رویداد قرار دادند. در این مراسم یک جفت از سمبل ها یعنی اینجه و جسور به رنگ های اصلی خود رنگ آمیزی شدند و دیگر جفت های این سمبل را برندگان مسابقه رنگ آمیزی کردند.

هدف اصلی از برگزاری این رویداد هنری – تفریحی مشارکت مردم و توریست ها و همچنین بالا بردن آگاهی های عمومی در مورد میزبانی باکو و این رقابتها بود. همچنین بخش جذاب دیجیتالی نیز در این رویداد گنجانده شده بود که شرکت کنندگان می بایستی به جمع آوری عکس های سمبل ها که در طول مسیر پنهان شده بودند از طریق اپلیکیشنی که روی گوشی خود نصب کرده بودند بپردازند. به برندگان این مسابقه عروسک های اینجه و جسور هدیه داده شد.

۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ۱۱:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.