ژاپن به سودان توپ والیبال هدیه داد

ژاپن به سودان توپ والیبال هدیه داد
شورای ورزش ژاپن و فدراسیون والیبال این کشور، 1000 عدد توپ والیبال و دیگر لوازم مورد نیاز این رشته را به فدراسیون والیبال سودان جنوبی اهدا کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛فدراسیون والیبال سودان جنوبی به منظور توسعه همکاری های دوجانبه با ژاپن و آغاز و ترویج صلح در این کشور از طریق فعالیت های ورزشی، تصمیم دارد که توجه به ورزش را در سرلوحه برنامه های توسعه خود قرار دهد.

ساموئل پاون رییس فدراسیون والیبال سودان به سایت خبری اروندگیمز گفت:ژاپن یکی از کشورهای پیشرو در امر والیبال است و لوازمی که برای این ورزش مورد نیاز است به بهترین شکل در این کشور تولید می شود. ما نیز برای توسعه زیرساختهای والیبال در کشور نیازمند یکسری امکانات و تجهیزات هستیم که فدراسیون والیبال ژاپن و مسوولان ورزش این کشور 1000 عدد توپ، تور، لباس، کفش در اختیار ما گذاشته اند.

پیش از این در سال 2015 ساموئل پاون رییس فدراسیون والیبال سودان جنوبی در سفری به ژاپن از امکانات و تجهیزات این کشور دیدن کرده بود. در این سفر که بخشی از فعالیت های آژانس همکاری های بین المللی ژاپن بود، مقرر شد دو کشور همکاری های دو جانبه ای داشته باشند. همچنین شورای ورزش ژاپن نیز ابراز امیدواری کرده است که وسایل اهدایی سودان را در مسیر رسیدن به برنامه های توسعه ای از طریق ورزش قرار دهد.

۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ۱۰:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.